וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה במקום ה-11 בדראפט 2020 ה"מחודש": "הקליעה עדיין לא שם"

הישראלי ירד שני מקומות בסידור מחדש של חבריו למחזור בהשוואה לליל הדראפט, אך יש מקום לאופטימיות: "יכולותיו הופכות את ההתקפה לפחות צפויה, יוכל להיות לגיים צ'יינג'ר"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.12/ספורט1

תחביב גדול של אוהדי NBA רבים הוא לחזור לדראפטים מן העבר ולדרג מחדש את השחקנים לפי מידת הצלחתם בליגת הכדורסל הטובה בעולם. ב"בליצ'ר ריפורט" דירגו מחדש את דראפט 2020 של דני אבדיה ודירגו את הפורוורד הישראלי במקום ה-11 - שני מקומות מתחת לדירוגו המקורי.

"אבדיה ירד שני מקומות ביחס למיקומו המקורי בגלל שהקליעה שלו עדיין לא שם", הסבירו בכתבה, "הוא קולע 34.3 אחוז מהשלוש העונה ואלה האחוזים הגבוהים בקריירה שלו, אך זה עדיין מתחת לממוצע. הוא עדיין לא מפצה על כך עם קליעה טובה לשתי נקודות".

אז מה בכל זאת משאיר את הישראלי מרחק נגיעה מדירוגו המקורי? "כל הדרכים האחרות שבהן הוא משפיע על משחקים עבור הוויזארדס. הוא נע טוב עבור מישהו בגובהו (2.06 מ'), יכול לשמור על שחקנים בעמדות 3 ו-4 והוא מוריד ריבאונדים בקצב סביר. במשך רוב הקריירה שלו, הוויזארדס שמרו יותר טוב כשהוא על המגרש".

ב"בליצ'ר ריפורט" מצאו גם סימן שבו אבדיה יכול להשתפר, ואם יעשה זאת הוא אולי יהיה שווה מקום גבוה יותר בדירוג שכזה בעתיד: "מסקרן שיש אצלו פלאשים של יכולת ניהול המשחק. עם הגודל שלו והחוסר אנוכיות, יש לו פוטנציאל להפוך לפוינט-פורוורד (פורוורד שמוביל כדור). יכולת יצירה מעמדת הפורוורד הופכת את החיים לקלים יותר עבור הגארדים ואת ההתקפה לפחות צפויה. אם הוא ימשיך לפתח את הכישורים האלה וימצא את הקליעה שלו, הוא יוכל להיות גיים צ'יינג'ר".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Scott Taetsch, GettyImages
מחוץ לטופ 10. אבדיה/GettyImages, Scott Taetsch

אנתוני אדוארדס שנבחר ראשון שמר על דירוגו המקורי, בעוד טייריס הליברטון זינק מהמקום ה-12 לשני ולאמלו בול שמר על המקום השלישי. שחקנים נוספים שנבחרו במקור אחרי אבדיה וכעת מדורגים מעליו הם טייריס מקסי, דזמונד ביין, דווין ואסל, עמנואל קוויקלי, ג'יידן מקדניאלס וקול אנת'וני. עם זאת, חמישה מתוך שמונת השחקנים שנבחרו לפני אבדיה בליל הדראפט מדורגים כעת אחריו - ג'יימס וייזמן, פטריק וויליאמס, אייזק אוקורו, קיליאן הייז ואובי טופין.

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully