וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הספורט לפיקוד העורף: "הגדילו את מספר האוהדים במגרשים"

אחרי בקשת מכבי חיפה והפועל תל אביב להגדיל את הכמות החל מסוף השבוע, מיקי זוהר הציג מתווה לפיו כ-15,000 אוהדים ייכנסו לאצטדיונים הגדולים וכ-7,000 לקטנים. מנכ"ל הירוקים: "זה צעד שיבטא את ניצחון הספורט והחברה"

תקציר: הפועל חדרה - מכבי חיפה 5:1/ספורט1

האוהדים חזרו למגרשים במשחקי ליגת העל בשבועות האחרונים, אך יש מי שכבר רוצה לראות את האצטדיונים מתמלאים עוד יותר. במסר ששוגר לשר הספורט, ליו"ר ההתאחדות לכדורגל וליו"ר מנהלת הליגות, קרא מנכ"ל מכבי חיפה איציק עובדיה להגדיל את המכסה ל-15,000 אוהדים.

"בשבועות האחרונים, מאז חזרת הליגה לשגרה, אנו בשיתוף עם מועדון הכדורגל הפועל תל אביב פנינו למיקי זוהר, שינו זוארץ וארז כלפון בבקשה להגדיל את המספר הצופים באצטדיון. אנו מאמינים כי ביכולתם לנסות ולקדם את ההחלטה, ולבצע הערכת מצב מוקדמת עם פיקוד העורף וכשכבר בשלה העת להגדיל את מכסת האוהדים - ויהיה ניתן להוציא לפועל את בקשתנו כבר מהמחזור ה-13. מדובר בצעד משמעותי וחשוב לקראת חזרה מלאה לשגרה במגרשי הכדורגל בישראל, מבחינתו זה צעד שיבטא את ניצחון הספורט והחברה הישראלית".

בעקבות הבקשה, שר הספורט מיקי זוהר פנה למפקד פיקוד העורף האלוף רפי מילאו על מנת להגדיל את כמות האוהדים. על פי הצעתו יוכלו להיכנס באצטדיונים הגדולים כ-15,000 אוהדים ובקטנים יותר בסביבות 7,000 בהתאם לאצטדיון.

מטרת המתווה ההדרגתי היא להגיע לבסוף לקיבולת מגרש מלאה כדי לחזור לשגרת חיים עד כמה שניתן ולא לתת לטרור לשבש אותה. בשלב זה הבקשה היא למלא חצי מכמות היושבים באצטדיון כדי לא ליצור צפיפות ביציעים, להפחית סיכונים ולהקל על ההתנהלות בשעת אזעקה. על פי השיחות שהתקיימו בין השר לאלוף הפיקוד עולה כי יש רצון גדול של כלל הגורמים לאשר את המתווה, בכפוף להערכות המצב שיתקיימו.

איציק עובדיה, מנכ"ל מכבי חיפה. שלומי גבאי
הלחץ ישפיע? מנכ"ל מכבי חיפה איציק עובדיה/שלומי גבאי

הבקשה של הירוקים והאדומים היא כאמור החל מהמחזור ה-13 שיחול בסוף השבוע הקרוב, שבמסגרתו הן ייפגשו ביום ראשון בבלומפילד. נכון להיום מותרת כניסה לעד 5,000 צופים למגרשים, זאת לאחר שהקבוצות סירבו לחזור תחת המתווה של 1,000 איש באצטדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully