וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 26.12: יובנטוס וניוקאסל מובילות במירוץ לצירוף קלווין פיליפס

מנצ'סטר סיטי דורשת דמי השאלה בגובה 7.5 מיליון ליש"ט. אינטר מעדיפה על טארמי על פני מרסיאל, סוכמה מכירת מוסקארדו לפ.ס.ז'

תקציר: ליברפול - ארסנל 1:1/ספורט1

* על פי פבריציו רומאנו, סוכמה מכירת גבריאל מוסקארדו מקורינתיאנס לפריז סן ז'רמן. הצרפתים ישלמו 20 מיליון יורו (ועוד 2 מיליון בבונוסים) והקשר בן ה-18 ימריא לבירת צרפת אחרי החתימה בין המועדונים. הוא ישתף פעולה עם בן ארצו לוקאס בראלדו, שמגיע לפריז מסאו פאולו תמורת סכום זהה.

* יובנטוס וניוקאסל הן המועמדות המובילות לצרף בינואר את קלווין פיליפס. הקשר האחורי נחוש לעזוב את מנצ'סטר סיטי בה הוא בקושי משחק, וקבוצות רבות מגלות בו עניין. על פי הדיווחים, סיטי דורשת דמי השאלה בגובה 7.5 מיליון ליש"ט.

* ברצלונה מתכננת להחזיר את הבלם שאדי ריאד, שגדל בשורותיה ומשחק בבטיס. המועדון מסביליה מימש אופציית רכישה בגובה 3.5 מיליון יורו, אבל לברצלונה יש סעיף ביי-בק של 7 מיליון יורו והתכנון הוא להשתמש בו כדי להחזיר את הספרדי-מרוקאי בן ה-20.

* אינטר אמנם מעוניינת לעבות את מצבת החלוצים שלה, אבל אנתוני מרסיאל הוא רק אופצייה ב' מבחינה. הנרזאורי מעדיפים לרכוש את מהדי טארמי האיראני מפורטו ורק אם לא יצליחו להגיע לסיכום, ייתכן שהם "יעזרו" למנצ'סטר יונייטד "להיפטר" ממרסיאל. טארמי מסיים חוזה בקיץ ויכול מאוד להיות שאינטר תחכה לו עד אז ותחתים אותו ללא תמורה.

סעיד בנרחמה, שחקן ווסטהאם חוגג. רויטרס
בדרך חזרה לצרפת? בנרחמה/רויטרס

* ווסטהאם לא תערים קשיים על סעיד בנרחמה, אם ימצא קבוצה חדשה. שחקן הכנף בן ה-28 מבוקש בליון ועשוי לחזור לליגה הצרפתית, אותה עזב ב-2018 (כשנמכר מניס לברנטפורד). ווסטהאם שילמה עליו כ-25 מיליון ליש"ט, אבל תסתפק בסכום נמוך בהרבה.

* אונאי אמרי רוצה להעמיק את הרוטציה של אסטון וילה בשחקן כנף לא יקר במיוחד, ומחפש בעיקר מהירות. במועדון סימנו כמה שחקנים ושני השמות המובילים הם קריסנסיו סאמרוויל מלידס וז'ני קטאמו מספורטינג ליסבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully