וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העסקה תצא לפועל? ברוסיה מאמינים: "מעבר לחיפה יחיה את לסובוי"

דינמו מוסקבה ממתינה להסרת המכשול האחרון לפני מכירתו של שחקן הכנף: "בישראל הוא יקבל את ההתחלה החדשה שהוא כל כך צריך"

תקציר: הפועל חדרה - מכבי חיפה 5:1/ספורט1

דינמו מוסקבה מחכה שהמכשול הבירוקרטי יוסר ועסקת מכירתו של דניל לסובוי למכבי חיפה תושלם. הירוקים סגרו עם הקבוצה הרוסית את כל הפרטים ואמורים לשלם כמיליון יורו על שחקן הכנף בן ה-25, לו שורשים יהודיים, אך כעת בחיפה תוהים כיצד לעקוף את המכשול האחרון: העברת כסף לקבוצה הממומנת על ידי בנק שתורם לצבא רוסיה, מה שעשוי לחשוף את עצמם לסנקציות.

עד אז, ברוסיה ממשיכים לחכות ומשוכנעים שהעסקה תיטיב עם כל הצדדים. לדבריו של הפרשן רוסלן פימנוב, שחקן עבר שלבש בין היתר את המדים של דינמו מוסקבה, לסובוי צריך לפתוח דף חדש כדי להחיות את הקריירה שנמצאת במגמת ירידה מאז סדרת הפציעות שעבר בשנים האחרונות.

"לסובוי צריך להחיות את הקריירה במקום אחר. הוא עבר פציעה קשה וחזר, אבל איבד את מקומו בהרכב והתקשה לחזור לעצמו. מעבר לישראל יכול לשנות את המסלול", אומר פימנוב. "במכבי חיפה הוא יוכל להראות שוב את הכישרון שלו. הוא שחקן שאוהב לקחת סיכונים ומצוין בדריבלים. במכבי חיפה הוא יוכל להוכיח את עצמו מחדש".

דניל לסובוי ארסנל טולה. GettyImages
גם הוא רוצה לפתוח דף חדש. לסובוי/GettyImages

לסובוי בן ה-25 הגיע לדינמו מוסקבה מארסנל טולה בשנת 2020 על תקן הבטחה גדולה, אבל פציעות עצרו את ההתקדמות שלו. העונה הוא שותף ב-13 משחקים ובישל פעם אחת.

הוא עשוי להפוך למצטרף השני לשורות מכבי חיפה בחלון ההעברות של ינואר, אחרי שקני סייף כבר חתם בקבוצה. בנוסף, האלופה מנסה להחתים את גדי קינדה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully