וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היו כל התירוצים": הבשורה הכפולה שהחזירה למכבי תל אביב את החיוך

26.12.2023 / 6:35

אחרי ימים קשים למועדון, הצהובים קיבלו מעט נחת בניצחון על באר שבע. בהיעדר הזרים, עומר מאייר בן ה-17 זכה מההפקר והראה ניצוצות: "לא חלמתי להיות כל כך משמעותי". החדשות הטובות על מצבו של בולדווין הוסיפו לאנרגיות: יחזור כבר בשבוע הבא?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.12/ספורט1

אחרי כמה ימים קשים למועדון, חזרה אמש (שני) מכבי תל אביב מעט לחייך אחרי ניצחון הליגה 75:87 על הפועל באר שבע בחוץ. החבורה של עודד קטש שבה למאזן חיובי בליגה, ועשתה זאת עם סגל ישראלי בלבד, ללא הזרים שנשארו בבלגרד.

אחרי ההפסד להפועל חיפה ובצל הביקורות על אי הגעת הזרים, הצליחה מכבי לברוח מוקדם לבאר שבע, בעיקר בזכות דקות גדולות בפתיחה של רומן סורקין וג'ון דיברתולומיאו, ויצרה פער של 14 נקודות ברבע הראשון. לקראת המחצית הפער כבר גדל ל-21 נקודות, אלא שבאר שבע לא ויתרה, וחזרה פעם אחרי פעם עד למינוס 7 בלבד, אך לא יותר מכך. סורקין הוביל את מכבי עם 20 נקודות ו-15 ריבאונדים, מתוכם 10 ריבאונדים בהתקפה, שיאי קריירה בשני הנתונים הללו. דאבל דאבלים נרשמו גם לרפי מנקו עם 14 נקודות ו-10 ריבאונדים ולג'ייק כהן עם 15 נקודות ו-11 ריבאונדים.

מי שגנב את ההצגה היה עומר מאייר בן ה-17, שקלע 11 נקודות ב-24 דקות והראה ניצוצות של כישרון גדול. "ברור שזה כיף לשחק בקבוצה כמו מכבי עם סגל כזה. עשיתי מה שאני יכול, ידעתי שהסיטואציה טיפה מורכבת, עשיתי מה שאני יכול כדי לתת לשחקנים את המנוחה שהם צריכים", סיכם הרכז הצעיר. "אני עדיין שחקן בקבוצה, זו העבודה שלי. מה שבשליטה שלי זה לעזור לחברים בקבוצה עם אנרגיה מהספסל, זה מה שאני עושה. הבנתי שזו הסיטואציה, הבנו כקבוצה שזו הסיטואציה. היינו רוצים שהזרים יבואו איתנו, אבל הערב היו לנו את כל התירוצים שבעולם ובכל זאת הצלחנו לנצח. תמיד מנסים להפיק את המיטב מכל סיטואציה. קשה להגיד שהאמנתי שיהיה לי חלק משמעותי כזה בשלב כל כך מוקדם בליגה".

רומן סורקין, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
עוד ערב של שליטה מוחלטת בצבע. סורקין/דני מרון

בשורות חיוביות נוספות למכבי תל אביב הגיעו מכיוון בלגרד, כשהבדיקות של ווייד בולדווין הראו שהפציעה קלה מכפי שחשבו בתחילה. בולדווין סובל ממתיחה קלה בשריר הירך האחורי ובמכבי יעשו מאמצים להכשירו כבר ליום חמישי נגד ז'לגיריס קובנה, למרות שהסיכוי לכך לא גדול. בכל מקרה, ההערכה היא כי בשבוע לאחר מכן, אם לא תחול החמרה במצב, בולדווין כבר יוכל ליטול חלק במשחקים.

בכירי המועדון צפויים להיפגש עם השחקנים הזרים לאחר המשחק ביום חמישי על מנת ולנסות פעם נוספת ללבן את העניינים ולהסביר את הסיטואציה שהובילה לקיצוץ בשכר. כזכור, במכבי כבר הבטיחו לשחקנים בעל פה כי יקבלו בחזרה את הכסף שקוצץ משכרם בסוף העונה, אך לא יכולים לחתום על כך.

מה שהעיב אמש על חגיגות הניצחון הייתה הפציעה של הכישרון הצעיר שחר דורון, שמשחק גם בשורון אליצור שומרון מהליגה הלאומית. דורון החליק על הפרקט ברבע השני וסובל מפציעה באזור הברך. הוא יעבור בימים הקרובים סדרה של בדיקות כדי לבדוק את חומרת הפציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully