וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "הפציעה של בולדווין פחות חמורה ממה שנראתה. מאייר כוכב"

מאמן מכבי תל אביב אחרי הניצחון בבאר שבע: "אין לי מושג מה זה אומר על ווייד לקראת ז'לגיריס. כולם מבינים שאנו במצב לא אידיאלי". סורקין: "הזרים שם ואנחנו כאן, זה מה שזה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.12/ספורט1

מכבי תל אביב עלתה משחק שני ברציפות במסגרת ליגת העל עם ישראלים בלבד, אבל אם בשבת היא הפסידה להפועל חיפה, הערב (שני) התאוששה עם ניצחון 75:87 בקונכיה על הפועל באר שבע/דימונה והיא כעת תצא לאירופה פעם נוספת, לקראת המשחק בליטא ביום חמישי נגד ז'לגיריס במסגרת היורוליג.

המאמן עודד קטש טען שהוא "לא יודע" ושלא מתפקידו לדעת מדוע הקבוצה לא תשחק בליגת העל בשלושת השבועות הקרובים, אבל אמר על המשחק: "אני מרוצה מהתוצאה ומהעובדה שעשינו את מה שאנחנו צריכים לעשות. היו לנו דקות טובות, במיוחד בחצי הראשון, והצלחנו לשמור על חלק מהשחקנים ברמת ניהול הדקות. מה ההבדל מההפסד שלשום? הפועל באר שבע קלעה פחות טוב מהפועל חיפה שהייתה ביום יוצא דופן. עשינו את המקסימום, עלינו מרוכזים ונכון שבחצי השני הייתה להם את הריצה שלהם, אבל עשינו את מה שהיינו צריכים כדי לנצח".

עומר מאייר, מכבי תל אביב. דני מרון
"הוא כבר כוכב". קטש על מאייר/דני מרון

קטש שיתף למשך 24 דקות את עומר מאייר הצעיר, שהחזיר לו עם 11 נקודות ו-5 אסיסטים ועליו אמר: "הוא כבר כוכב. הוא ילד צעיר ואם מסתכלים על הגיל שלו אז הוא באמת כוכב. בכל הסיטואציה המטורפת הזו, אחד הדברים הכי טובים שקרו לנו זה שהוא מקבל הזדמנויות שלא בהכרח הוא היה מקבל בהזדמנות נורמלית. זה לא באמת יקבע לאן הוא יגיע, אבל זה יפה לראות אותו משתפר. הוא כוכב, אחד מכמה שחקנים שיש לנו במחלקת הנוער".

על אי הגעת הזרים לארץ וכיצד זה ישפיע לקראת ז'לגיריס: "אני יכול להסתכל על זה רק מבחינה מקצועית וכולם מבינים שזה לא אידיאלי. לא חושב שיש מישהו שחושב שזה אידיאלי להיפגש יום לפני משחק ולהפוך את זה לשיטה. אני מאוד מקווה שנדע לעשות את המיטב ושהסיטואציה מחוץ למגרש תשתנה כמה שיותר מהר".

על מצבו של ווייד בולדווין הפצוע: "זה פחות חמור ממה שזה נראה, אבל אין לי מושג מה זה אומר לגבי יום חמישי, אין לנו ממש אימונים כדי לבחון את זה ונראה לקראת המשחק. אני שמח שזה לא חמור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
רומן סורקין, שחקן מכבי תל אביב. Sonia Canada, GettyImages
"הליגה היא הלחם והחמאה". סורקין/GettyImages, Sonia Canada

רומן סורקין שרשם דאבל-דאבל של 20 נקודות ו-15 ריבאונדים, אמר בסיום על הסטטיסטיקה שלו הערב: "עשינו עבודה טובה בריבאונד, גם בהגנה עצרנו אותם על 75 נקודות שזה טוב כי זה לא סוד שאנחנו עם סגל קצר. שיחקנו כדורסל טוב וניצחנו, שזה מה שחשוב. הפנים קדימה למשחק נגד ז'לגיריס. אנחנו מאוד עייפים אחרי שני משחקים תוך יומיים ויש לנו נסיעה ארוכה מבאר שבע, אבל אנחנו משחקים כדורסל וזה כיף. אני שמח ששיחקתי טוב ושמח שניצחנו אחרי שהפסדנו במשחק הקודם, כי הליגה היא הלחם והחמאה שלנו. אנחנו צריכים לנצח משחקים גם אם אנחנו בסגל קצר. אם הזרים ישובו לארץ? אני לא יודע. אנחנו מדברים, הם חברים טובים ונראה מה העתיד יביא. הם שם ואנחנו כאן, זה מה שזה, אני מנסה לעשות את העבודה שלי והמטרה שלנו היא ז'לגיריס בעוד שלושה ימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully