וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם ריצת 0:10 לקראת הסיום: קרית אתא הנחילה לחולון הפסד בכורה בליגה

הפועל תל אביב נותרה המושלמת היחידה בליגת העל אחרי ה-82:86 של הצפוניים על הסגולים. 21 לבייטמון בדרך למקום השלישי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.12/ספורט1

משחק נוסף נערך הערב (שלישי) בליגת העל בכדורסל, ותוצאתו הותירה את הפועל תל אביב כקבוצה המושלמת היחידה. בעוד האדומים כבר עם 0:5, הפועל חולון הגיעה להתמודדות מול עירוני קרית אתא עם שני ניצחונות והערב המארחת הנחילה להם הפסד 82:86 - הראשון שלהם העונה.

הקבוצה של שרון אברהמי הקשתה מאוד על זו של עמית שרף ובמחצית הראשונה הן היו כמעט בלתי ניתנות להפרדה. הסגולים ירדו להפסקה ביתרון דחוק של 37:39, אך גם ברבע השלישי המשחק נותר צמוד והיתרון המשיך לעבור מצד לצד.

שלשה של שחר עמיר ברבע האחרון קבעה 65:71 לחולון, ג'יי ג'יי קפלן איזן בתום ריצת 0:6 ואז האורחת השיבה עם חמש רצופות משלה. במצב של 71:76 שלוש דקות לסיום, קרית אתא יצאה לריצת 0:10 ותוך שתי דקות עלתה ל-76:81. נתנאל ארצי ושון דאוסון עוד צימקו עם שלשות, אך המארחת עשתה את העבודה מקו העונשין בדרך לניצחון ולמאזן 2:4 שמציב אותה במקום השלישי עם אחוזי הצלחה זהים לאלה של עירוני נס ציונה השנייה, מכבי תל אביב ואותה חולון.

בן שרף, שחקן עירוני קרית אתא. מאור אלקסלסי
קרית אתא בצמרת. בן שרף/מאור אלקסלסי

ג'יימס בייטמון הוביל לניצחון עם 24 נקודות, אמין סטיבנס תרם 15 והכישרון הצעיר בן שרף קלע 10 - בדיוק כמו אקיה פרואיט ורז אדם. שון דאוסון הוביל את הפועל חולון עם 18 נקודות ו-8 ריבאונדים, דרו קרופורד קלע 14 ונתנאל ארצי הוסיף 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully