וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא צרפתי: "החזרה למכבי נתניה היא מרגשת. צריך לנצח כבר ממחר"

25.12.2023 / 17:36

המאמן החדש הוצג ואמר במסיבת העיתונאים לקראת משחקו הראשון נגד מ.ס. אשדוד: "המטרה? הכי גבוה שאפשר". אלמוג כהן: "אני מחוייב למועדון ובטוח שנצא לדרך חדשה"

תקציר: הפועל חיפה - מכבי נתניה 1:2/ספורט1

מכבי נתניה ספגה שלושה הפסדים תוך שישה ימים ועם המאמן השלישי שלה תוך שבוע תנסה לשוב למסלול הניצחונות כאשר תארח את מ.ס. אשדוד (שלישי, 19:00). אחרי רן קוז'וך שפוטר ומאמן קבוצת הנוער דן רומן שעמד על הקווים ב-2:1 להפועל חיפה בשבת, מחר לראשונה יאמן גיא צרפתי, שחקן העבר של המועדון שמונה למאמן החדש זמן קצר אחרי פיטוריו מהכוכב האדום, שם שימש כעוזרו של ברק בכר.

"החזרה למכבי נתניה היא מרגשת", אמר גיא צרפתי, "בדיוק עשיתי פה סיבוב עם אלמוג כהן והוא אמר לי שהוא מרגיש שזו כמו החזרה שלו. אז אמנם אלמוג הוא שחקן בית ואני שיחקתי כאן רק שלוש שנים, אבל אני שמח לחזור. מכבי נתניה זה מועדון שמייצג כדורגל שמח, התקפי, אנשים חמים ואני מאוד אוהב ומתחבר ל-DNA הזה".

גיא צרפתי, מאמן מכבי נתניה. דיגיטל מכבי נתניה, אתר רשמי
כבר העביר אימון בכורה. גיא צרפתי/אתר רשמי, דיגיטל מכבי נתניה

על המטרות של מכבי נתניה להמשך העונה: "המטרות הן להציב את הקבוצה הכי גבוה שאפשר, ולנצח כבר ממחר משחק שהוא מאוד חשוב. המטרה הקצרה שלנו היא להחזיר נקודות לקופה וזה מה שנעשה כבר מחר. איך מתכוננים למשחק שנערך כבר מחר? פשוט מתעסקים בכדורגל, על זה אנחנו מדברים ורק בזה אנחנו מתרכזים מאז שהגעתי".

לדבריו הוסיף המנהל המקצועי אלמוג כהן: "נכון שזו תקופה לא פשוטה, אבל זה חלק מלהיות מקצוען ומלכבד את המקצוע. אני פה כדי לתת 100 אחוז למועדון ולהוציא את הקבוצה לדרך חדשה. אני מאמין ובטוח שנמצא מזה. אני חושב שגיא מאמן מצוין, מאמן שהצליח ולקח תארים בשנים האחרונות. יש לי חיבור טוב איתו ואני מאחל לו המון בהצלחה, אני מכיר אותו ושמח בשבילו. אני בטוח שהקהל ייתן לו את כל התמיכה שהוא צריך ובטוח שמחר נצא לדרך חדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully