וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל לב ירושלים החתימה שתי שחקניות חדשות

נטע אבוגוב: "גם בימים אלה אנו עושות הכל כדי להתברג במקום הראוי לנו - צמרת ליגת העל"

ג'ניפר פליישר ואנט סנואו, הפועל לב ירושלים. עודד קרני,
ג'ניפר פליישר ואנט סנואו, הפועל לב ירושלים/עודד קרני

ליגת העל בכדורסל נשים נפתחה לפני כחודש וחצי עם החלטה שבקבוצות ישחקו שחקניות ישראליות בלבד. בשל המצב החליטה לפני כשבועיים אלכס כהן לחזור למשפחתה וילדיה בארה"ב. היום הודיעה הנהלת הפועל לב ירושלים כדורסל נשים כי החתימה שתי שחקניות כדי לעמוד בציפיות בליגת העל - אנט סנואו וג'ניפר פליישר.

פליישר בת 39, 1.92 מטר, שיחקה בקבוצות שונות בליגת העל בישראל וגם בנבחרת ישראל הבוגרת, בעלת ותק וניסיון בישראל ובאירופה. ג'ניפר במקצועה היא רופאה מומחית שמתמחה במיון. פליישר מוכרת במשחק הפנים הייחודי שלה ומהנהלת הפועל לב ירושלים נמסר כי "אנו בטוחות שג'ניפר, שנחשבת לשחקנית מנוסה, קשוחה וריבאונדרית מצוינת, היא תוספת מצוינת לקבוצה גם לאור הניסיון הרב שרכשה בארץ ובאירופה ובכלל".

אנט סנואו בת 29, 1.78 ובת להורים ישראליים. שיחקה לפני עשור במדי נבחרת ארצות הברית למכביה ושיחקה עם נבחרת ישראל עד גיל 20 באליפות אירופה דרג ב'. בשנים האחרונות שיחקה במכבי בנות אשדוד. סנואו היא שחקנית מגוונת שמצטיינת במשימות הגנתיות ויכולה לשחק במגוון תפקידים כגארדית וכפורוורדית. מהנהלת הפועל לב ירושלים נמסר: "אנט היא תוספת מצוינת לקבוצה בימים אלה ואנחנו מאחלות לה ולנו המון הצלחה".

ד"ר נטע אבוגוב יו"ר הקבוצה מציינת: "העונה הנוכחית מרתקת ומאתגרת. בעקבות המצב נאלצנו גם אנחנו לשנות את סגל השחקניות ואני שמחה על שתי השחקניות שצירפנו ובטוחה שיחד עם ההרכב הקיים, בהנהגתה של המאמנת לימור פלג, השחקניות הבוגרות וגם הצעירות שמתחילת העונה מפתיעות אותנו לטובה, הפועל לב ירושלים תגיע למקום הראוי לה בצמרת ליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully