וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחכים לפצועי המלחמה: עדי נגב מצטרפת לליגה לאומית ב' בכדורסל כסאות גלגלים

ליעל אוריאל, קפטן הקבוצה שהחלה את דרכה בליגה השבוע: "אני קורא לפצועי המלחמה להשתקם בעזרת הכדורסל"

קבוצת הכדורסל עדי נגב. יחצ,
קבוצת הכדורסל עדי נגב/יחצ

במסגרת שיקום היום והטיפולים, עלה רעיון להקים קבוצת כדורסל בכיסאות גלגלים המייצגת את ביה"ח השיקומי עדי נגב - נחלת ערן. יש חיבור מצוין בין חברי הקבוצה ויש התרגשות גדולה להתחיל את תהליך השיקום שלנו גם על המגרש.

הקבוצה מונה כ-10 שחקנים ורובם מטופלים בשיקום יום בעדי נגב. חלקם גם היו שחקני כדורסל לפני הפציעות והקבוצה מאפשרת להם לשלב את האהבה שלהם לענף בהתאם למגבלה איתם נאלצים להתמודד. מקווים שבקרוב יצטרפו עוד מספר שחקנים שיעבו לנו את הסגל באימונים ובמשחקים. החלטנו לאמץ את הצבע הסגול כדי לתת כבוד עצום לחטיבת גבעתי, בעיקר כיוון שאפרת בטיטו, אמו של המח"ט לירון בטיטו, נמצאת איתנו בשיקום והיא כמו אמא עבורנו. בהזדמנות זו אנו רוצים לחזק את כוחות הביטחון ששומרים עלינו ועושים הכל בגבורה רבה כדי לשמור על המדינה. נשמח לראות את האוהדים שלנו מגיעים לתמוך בנו במשחקים העונה. "הדחיפה" שלהם בהחלט תעזור לנו להגיע להישגים". מספר לנו ליעד אוריאל קפטן הקבוצה".

שני בן רומנו, בת 46 מבאר שבע. נשואה ואמא לשניים, שחקנית בקבוצה, מוסיפה: "לפני כחצי שנה עברתי תאונת דרכים ושברתי את הברך ובעקבותיה עברתי ניתוח ולאחר מכן שיקום של חודשיים במקום המדהים הזה, עדי נגב. במהלך השיקום נחשפתי לכדורסל כיסאות גלגלים ושם מהר מאוד מצאתי את מקומי. אני עדיין בתהליכי שיקום, בכדורסל מצאתי הרבה נקודות אור: הפעילות הספורטיבית ויתרונותיה, התחושה של משפחתיות, היציאה בכל פעם לאימונים וכעת גם למשחקים במקום להיות סגורה בבית, הערך עצמי שנפגע בעקבות התאונה והנכות החל להשתקם כי אני חלק פעיל בקבוצה. מאחלת לעצמי ולכל חברי הקבוצה לתרום ולהיתרם, להמשיך לפעול ולא לחדול, להנות מהתהליך ומהעשייה, לזכור שהכל בראש ואנחנו יכולים".

אבי וורצמן, מנכ"ל הכפר השיקומי "עדי נגב - נחלת ערן": "עידוד מטופלים לפנות אל הספורט התחרותי הוא ערך עליון ומהווה דרגה גבוהה ביותר של שילוב מלא של אנשים עם מוגבלויות. כדורסל כסאות גלגלים משלב גם אנשים שאינם זקוקים לכיסא גלגלים. כל אדם עם יכולות מגוונות זכאי ליהנות מפעילות גופנית, כזו שתחזיר אותו לקהילה ולמשפחה בריא יותר. פעילות גופנית תורמת לרווחה הנפשית של אדם, כך יוכלו השחקנים לקבל תחושת הישג ומסוגלות. אנחנו כאן בשביל לנצח".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully