וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נו מור נייס גאי: "צ'אבי מודל 2024 ישנה גישה וידרוש הרבה יותר"

מאמן ברצלונה נחשב לאיש "נחמד ושקט" גם כשהיה שחקן על. אלא שבקטלוניה מתכוננים לצ'אבי החדש: "הוא ידרוש הרבה יותר מהשחקנים בתקווה להוציא מהם הרבה יותר". וגם: נתון הספיגה המדהים העונה

תקציר: פנרבחצ'ה - גלאטסראיי 0:0/ספורט1

העונה המלאה הראשונה של צ'אבי כמאמן ברצלונה היתה די מוצלחת. שחקן העבר שגדל במועדון, הוליך את הקטלאנים לאליפות בעונה שבה הקבוצה לא התאפיינה בברק והכדורגל הסקסי שסימל אותה בשנים הגדולות, אלא במשמעת ברזל והגנה חזקה מאוד שמיעטה מאוד לספוג. אלא שהשנה משהו חורק במכונה של צ'אבי. לא רק שברצלונה רחוקה שבע נקודות מהפסגה, היא ספגה כבר 21 שערים - כמעט פי 2 ממה שספגה ריאל מדריד למשל.

רק לשם המחשה, בכל העונה שעברה ברצלונה ספגה 20 שערים בלבד. אז נכון, טר סטגן השוער הכל יכול פצוע וייעדר עוד תקופה ארוכה, אבל הקבוצה עושה טעויות טקטיות שלא אפיינו אותה בעונה שעברה. המשחק שהצליח להוציא את צ'אבי משלוותו היחסית היה המפגש הביתי מול אלמריה. ברצלונה ספגה את ה-1:1 לקראת ההפסקה והמאמן השתולל בחדר ההלבשה וממש צרח על השחקנים שלו.

צ'אבי מאמן ברצלונה. רויטרס
צ'אבי ה"נחמד" יתחלף בצ'אבי הקשוח?/רויטרס

כעת, בתקשורת הקטלאנית טוענים שצ'אבי מודל 2024 יהיה מאמן בגרסה אחרת לגמרי וזה יתבטא בהרבה יותר דרישות מהשחקנים שלו. העיתונאי טוני חואנמרטי טוען ש"אלו שעובדים הכי קשה באימונים ישחקו" ולא בהכרח הכוכבים. זה מתקשר לאמירות של צ'אבי אחרי אלמריה, לפיהן "בלי נשמה, אי אפשר לזכות בתארים ולא יעזור כמה איכות יש".

צ'אבי ינסה להפוך את השחקנים שלו ליותר "תוססים מבחינה אמוציונאלית" ולא אדישים, כפי שהיה אפשר לראות בכמה משחקים ב-2023. המאמן ידרוש הרבה יותר מהשחקנים ש"ירגישו פחות נוח" אבל יהיו יותר "מחושלים" בתקווה להוציא מהם יותר. אחד הדוגמאות הטובות שצ'אבי נתן היתה התפקוד של סרג'י רוברטו.

עוד בוואלה!

מאבד שליטה: צ'אבי הסתכסך גם עם דקו, "לאפורטה היחיד שתומך בו"

לכתבה המלאה
צ'אבי מוצג כמאמן ברצלונה, וחותם על חוזהו לצד נשיא המועדון ז'ואן לאפורטה. David Ramos, GettyImages
שומר עליו, בינתיים. לאפורטה עם צ'אבי/GettyImages, David Ramos

מי הוא ספורטאי השנה?

ניקולה יוקיץ'
ארלינג הולאנד
נובאק ג'וקוביץ'
פטריק מהומס
נואה ליילס
ארמנד דופלנטיס
24974 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

אייטנה בונמטי
איגה שביונטק
סימון ביילס
שקארי ריצ'ארדסון
פיית' קיפייגון
טיגיסט אספה
17871 משתתפים

שחקן הבית שכמעט שלא ראה דשא, פתח מול אלמריה בשל מצוקת הקשרים, וניצח את המשחק הזה עם צמד כולל ה-2:3 בדקה ה-83. הקפטן הוותיק לא רק כבש, הוא גם חגג ונתן את הכול, בלי שום סימני מרמור. אז האם "ברצלונה החדשה" תחזיר את האלופה למאבק מול ריאל מדריד ותוביל אותה להצלחות גם בליגת האלופות אחרי הקטסטרופה של העונה שעברה? בקרוב נקבל תשובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully