וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקיצות בין גלאטסראיי לפנרבחצ'ה: היה פנדל על איקרדי שספג "פנס"?

החלוץ התנגש בקורה, באלופת טורקיה "מתביישים בשם השופטים". דז'קו הגיב: "טיפוסי ומביך". צפו באירועי הדרבי שקבע שיא עבירות

תקציר: פנרבחצ'ה - גלאטסראיי 0:0/ספורט1

שערים לא היו בדרבי של איסטנבול אמש (ראשון), אבל אקשן לא היה חסר. אחרי שהמוליכה פנרבחצ'ה אירחה את סגניתה גלאטסראיי והשתיים נפרדו ב-0:0 שקטע לכל אחת מהן רצף של ארבעה ניצחונות ליגה, הקבוצות והכוכבים שלהן המשיכו להתעמת ברשתות החברתיות סביב האירוע המרכזי במשחק: מאורו איקרדי התנגש בקורה, יצא עם עין שחורה וגלאטסראיי התלוננה שלא נשרק פנדל לזכותה, בעוד שפנרבחצ'ה ואדין דז'קו גיחכו על הטענות של היריבה העירונית.

איקרדי העלה תמונה של ה"פנס" וגם קבוצתו פרסמה אחת כזו, בציוץ שבו נכתב: "אלה שרוצים צדק רק לעצמם המשיכו לבצע מניפולציות בכדורגל הטורקי בכל דרך הערב! שופטי ה-VAR ו-26 מצלמות לא קלטו את זה, אנחנו מתביישים בשמם. אלה שהביאו את הכדורגל הטורקי למצב הזה צריכים להתבייש".

העיתונאי פבריציו רומאנו ציטט את דברי גלאטסראיי, ודז'קו הגיב לפוסט שלו: "הבן אדם התנגש בקורה והם מעלים אותו לאינסטגרם כדי לבכות על פנדל... טיפוסי. מביך". פנרבחצ'ה כאמור השיבה לשכנה מאיסטנבול: "מנסים להציג את עצמם כקורבנות באמצעות שחקן שנכנס בעמוד. ניתן לציבור לשפוט", נכתב בחשבון הטוויטר של המועדון.

אדין דז'קו מתעמת עם מאורו איקרדי בדרבי פנרבחצ'ה - גלאטסראיי. Ahmad Mora, GettyImages
העימות בין דז'קו לאיקרדי במהלך המשחק/GettyImages, Ahmad Mora

ההתנגשות של איקרדי בקורה

הדרבי הזה קבע את שיא העבירות למשחק אחד בליגה הטורקית העונה, עם 45 בסך הכל. פנר ביצעה 19 וספגה שלושה כרטיסים צהובים, גלא עשתה 26 פאולים וארבעה משחקניה נכנסו לפנקס. ואם חשבתם שהרוחות יירגעו במהרה והסיפור יישכח, תחשבו שוב: כי בעוד ארבעה ימים בדיוק, שתי הקבוצות ייפגשו בגמר הסופר קאפ הטורקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully