וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דולגופיאט מעמיד למכירה פומבית את מדליית הזהב בה זכה ב-7 באוקטובר

עודכן לאחרונה: 25.12.2023 / 12:16

הסכום ההתחלתי לרכישת המדליה מאליפות העולם יעמוד על 100 אלף דולר, הכסף יועבר לסיוע ליישובי העוטף: "רוצה להעניק למדינה שהעניקה לי כל כך הרבה"

ארטיום דולגופיאט מסביר למה הוא מוכר את מדליית הזהב שלו מאליפות העולם/יונתן האורסטוק

האלוף האולימפי מטוקיו ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב גם באליפות העולם, אולם לא יכול היה לחגוג את הזכייה - שכן התחרות התקיימה ביום שבת, השביעי לאוקטובר, בזמן שמדינת ישראל היתה תחת מתקפת החמאס.

כשהחדשות אודות התקיפה לא הפסיקו להגיע ולערער את הנפש, המתעמל ממכבי תל אביב סיפר כי התעקש לעלות על פודיום הזוכים עם דגל ישראל ועליו סרטים שחורים והקדיש את ההישג ההיסטורי למדינת ישראל ולתושבי העוטף.

מאז, אחד הספורטאים הגדולים שידעה מדינת ישראל תהה כיצד יוכל לסייע באופן משמעותי לעוטף עזה, בנוסף למעורבותו בפעילות קהילתית במפגשים ישירים עם משפחות של מפונים מהעוטף. אחרי שבחן אפשרויות שונות, החליט להעמיד את המדליה היוקרתית בעלת הערך הסנטימנטלי למכירה פומבית, שכל הכנסותיה יועברו לסיוע עבור יישובי העוטף.

הסכום ההתחלתי לרכישת המדליה עומד על 100 אלף דולר, ויועבר במלואו לקרן שורש המתמקדת בעזרה מיידית לנפגעי התקיפה של חמאס, הזקוקים לסיוע מידי בשמירה על חייהם. המכירה תתבצע באמצעות בית המכירות הפומביות פעם שלישית ותתקיים ביום ראשון 7 בינואר בשעה 21:00.

המתעמל הישראלי ארטיום דולגופיאט. גלי להב,
מחווה מרגשת. דולגופיאט/גלי להב

מי הוא ספורטאי השנה?

ניקולה יוקיץ'
ארלינג הולאנד
נובאק ג'וקוביץ'
פטריק מהומס
נואה ליילס
ארמנד דופלנטיס
24974 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

אייטנה בונמטי
איגה שביונטק
סימון ביילס
שקארי ריצ'ארדסון
פיית' קיפייגון
טיגיסט אספה
17871 משתתפים

"אני נפרד מהמדליה בלי כאב אבל עם הרבה רגש", אמר המתעמל. "זאת מדליית יקרה. מדליה שהיתה כל החלומות שלי, מדליה שהיא שיא השאיפות שלי אחרי המדליה האולימפית. אבל היום אני יודע שיש משהו חשוב אפילו יותר מזה, אני יודע שמעל הכל, חשובה החברה הישראלית. אני לא אשקר, זה לא קל לי, אבל אני מרגיש שבאמצעות המכירה הפומבית של המדליה, אוכל להעניק באמת, למדינה שהעניקה לי כל כך הרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully