וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטויאנוב ופוקו בתמונת ההרכב בבאר שבע, אנטמן יפתח בהפועל חיפה

25.12.2023 / 20:33

הקשר עשוי לפתוח כמגן ימני, הגבוני שנעדר מה-4:4 אמור לשוב ל-11 של ברדה ששחקנים רבים שלו הצהירו על עומס ותשישות. ג'רפי הפצוע ייעדר מנגד, גם בן הרוש (ג', 20:00, ספורט4)

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע 4:4/ספורט1

הפועל באר שבע

הפועל באר שבע תפגוש מחר את הפועל חיפה (שלישי, 20:00, ספורט4) לאחר שצברה נקודה אחת בלבד בשני המשחקים האחרונים וכשהיא תחת עומס פיזי גדול. מיגל ויטור הפצוע ייעדר משני המשחקים הקרובים והוא שב למולדתו לחופשת חג קצרה. בנוסף לוויטור ייעדרו אופיר מרציאנו הפצוע ואילון אלמוג שקרע את הרצועה הצולבת וסיים את העונה. אימראן אולאד-עומאר צפוי לחזור לסגל.

המאמן אליניב ברדה ערך היום אימון קל בלבד ולא תירגל הרכב, כאשר לא מעט שחקנים הצהירו על עומסים ותשישות עקב עומס המשחקים, מה שגורם למאמן לחכות למחר ולראות אילו שחקנים רעננים ומוכנים פיזית לקראת המשחק. שחקנים בקבוצה אמרו: "זה לא תירוץ, העומסים לא נורמליים, שחקנים מכל הליגה מרגישים את זה וחשופים לפציעות עם הלו"ז הצפוף הזה".

אנדרה פוקו הפועל באר שבע. ברני ארדוב
חוזר מהשעייה. פוקו/ברני ארדוב

הפועל חיפה

הפועל חיפה יוצאת מחר למשחק חוץ בטרנר בתקוה להמשיך את התקופה הנפלאה תחת רוני לוי, כאשר הקבוצה צברה עד עתה 21 נקודות מ-33 אפשריות ונמצאת בעמדת זינוק גדולה לסיים את הליגה הסדירה בפלייאוף העליון של הטבלה, כאשר ניצחון יכול להביא את הקבוצה לפער דו ספרתי מהמקום ה-7 בטבלה.

בנוגע לסגל הקבוצה, הבלם פרנן מאיימבו ייעדר, כמו גם נועם בן הרוש הצעיר שהתגייס לצה"ל. ניב אנטמן יפתח במקום יואב ג'רפי הפצוע ואורן ביטון צפוי לפתוח במקום בן הרוש, כאשר השלישיה הקדמית צפוייה לכלול את פליפה סנטוס, איתי בוגנים וגיא מלמד, שכבש בשבת אחרי תקופת בצורת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אורן ביטון שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
ישוב להרכב. אורן ביטון/מאור אלקסלסי

טריוויה

* הפועל חיפה לא ניצחה את הפועל באר שבע בליגת העל מאז ה-1:2 בקרית אליעזר במרץ 2012. יובל אבידור וחנן ממן כבשו אז, אופיר דוידזאדה צימק עם שער הליגה הראשון שלו. ב-27 משחקי הליגה ששוחקו מאז: 16 ניצחונות לבאר שבע ועוד 11 תוצאות תיקו.

* בחוץ, הפועל חיפה לא הצליחה לנצח מאז ה-0:2 בווסרמיל במרץ 2011, כאשר עדן בן בסט כבש בפנדל ואמיר אבו ניל הוסיף.

* הפועל באר שבע הפסידה בשני משחקי הבית האחרונים. שלושה הפסדי ליגה רצופים בטרנר? זה קרה רק בדצמבר 2019.

* הפועל חיפה היא אחת משתי הקבוצות היחידות שלא כבשו העונה ברבע השעה הראשונה (יחד עם הפועל ירושלים). השער הכי מוקדם שלה שייך ללירן סרדל (בדקה ה-21 בדרך ל-1:1 מול הפועל פתח תקוה).

* אלון תורג'מן, שעבר בקיץ מהפועל חיפה להפועל באר שבע, ניצח את האקסית רק פעם אחת ב-10 מפגשים וזה גם המקרה היחיד בו כבש לרשתה. זה היה בינואר 2014, אז העניק למכבי חיפה 0:1 בדרבי. פרט לכך יש לו חמש תוצאות תיקו מול האדומים מהכרמל ועוד ארבעה הפסדים.

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: טרנר
קהל: 4500

משחקי המחזור ה-12:

שלישי, 19:00: מכבי נתניה - מ.ס. אשדוד
שלישי, 19:45: הפועל ירושלים - הפועל תל אביב (ספורט3)
שלישי, 20:00: הפועל באר שבע - הפועל חיפה (ספורט4)

רביעי, 19:00: בני סכנין - הפועל חדרה
רביעי, 19:45: מכבי פתח תקוה - הפועל פתח תקוה (ספורט2)
רביעי, 20:00: מכבי חיפה - מכבי בני ריינה (ספורט4)
רביעי, 20:30: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully