וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסה רודריגס יחמיץ את הפועל ירושלים, אוז'בולט צפוי לעזוב

עודכן לאחרונה: 25.12.2023 / 22:47

הפועל תל אביב תנסה להשיג ניצחון רביעי רצוף בטדי (ג', 19:45, ספורט3). קנצפולסקי צפוי לפתוח במקום הספרדי המושעה. למה לקראת המשחק: "מכבדים אותם, הם לא במקום שבו הם ראו צריכים להיות". מנגד, אגבדיש צפוי לשוב ל-11 של המארחת, באצ'ו שוב ייעדר

מחזור 12הסתיים26/12/2023
הפועל ירושלים
  • פרדה (11)
  • דון (90)
1:2
  • (67) אלטמן
הפועל תל אביב
תקציר: הפועל תל אביב - הפועל פתח תקוה 1:4/ספורט1

הפועל ירושלים

הפועל ירושלים במקום האחרון בטבלה עם 6 נקודות, אך לפחות בשני המשחקים האחרונים היא חזרה לחיים עם 4 נקודות שהשיגה נגד הפועל חדרה ובני ריינה. האדומים מירושלים יפגשו מחר את האדומים מתל אביב (שלישי, 19:45, ספורט3) בתקווה להתחיל ולנסות לברוח מהמקום האחרון ובידיעה שזה לא יהיה פשוט, במיוחד כאשר הפועל תל אביב מגיעה לאחר שלושה ניצחונות רצופים וכשהיא מלאת ביטחון.

זיו אריה עבד עם שחקניו על משחק המעבר של האדומים. למרות שלא פתחו במשחק האחרון, הדגיש אריה את המעברים של הישאם לאיוס ואלן אוז'בולט בחלק מהמשחקים, כמו גם הנעת הכדור של חוסה רודריגס במרכז השדה וכדורי העומק. אונדז'יי באצ'ו עדיין פצוע ולא יעמוד לרשות המאמן. אגבדיש עשוי לפתוח בצד ימין על חשבונו של אילוז' יאו.

עומר אגבדיש הפועל ירושלים. דני מרון
עשוי לשוב להרכב. אגבדיש/דני מרון

הפועל תל אביב

הפועל תל אביב יוצאת מחר (ג', 19:45, ספורט3) למשחק חוץ בטדי נגד הפועל ירושלים בתקוה להשיג ניצחון רביעי ברציפות, משהו שהיה נשמע הזוי עד לפני שבועיים, אז צברה הקבוצה נקודה אחת בלבד משלושה משחקים ומעמדו של המאמן בורחה למה התערער.

למעשה, האדומים בפתיחת העונה הטובה ביותר שלהם בעשור האחרון עם מעל 50% הצלחה לאחר 11 מחזורים עם 18 נקודות מ-33 אפשריות, כאשר בפעם האחרונה שזה קרה היה זה ב-2012/2013 עם 24 נקודות לאחר 11 מחזורים. חוסה רודריגס המוצהב ייעדר מחר כאשר אל ים קנצפולסקי עשוי להחליפו. אור ישראלוב עדיין סובל מפציעה טורדנית כבר תקופה וצפוי להיעדר, כאשר למה יבצע מספר שינויים לצורך חלוקת עומסים.

אלן אוז'בולט צפוי לעזוב את הקבוצה בינואר, כאשר בשלב זה נבדקות הצעות עבור החלוץ, בעיקר על ידי סוכניו. במועדון מעריכים כי לא יעזבו יותר משני שחקנים בחלון ובמקביל מעבר לאליאן רוחנא יצורפו מספר שחקנים נוספים.

לקראת המשחק אמר המאמן בורחה למה: "אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק ובכך הפוקוס שלנו, נעבוד קשה ולא משנה מי היא היריבה. הפועל ירושלים קבוצה חזקה שלא נמצאת כרגע במקום שבה היא צריכה להיות. אנחנו מכבדים אותה מאוד וננסה להשיג את שלוש הנקודות. אני מקווה שבקרוב יהיו 15,000 צופים באצטדיון, כי אנחנו צריכים את האוהדים שלנו שהם חשובים לנו מאוד ויתנו לנו את האקסטרה שאנחנו זקוקים לה".

השוער אמיליוס זובאס הוסיף: "אנחנו נמשיך בתהליך שלנו. אנחנו סומכים על המאמנים, על עצמנו ועל התוכנית שלנו. לא נרים את הראש כאילו השגנו משהו מדהים השבוע, אלא נמשיך לעבוד קשה לקראת משחק קשה. הצוות הכין אותנו טוב למשחק הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן הפועל תל אביב, אלן אוז'בולט. דני מרון
על המדף. אלן אוז'בולט/דני מרון

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו במחזור ה-12 גם לפני שנתיים, אז בבלומפילד, ונפרדו ב-1:1. זה היה המשחק הראשון ביניהן בליגה הבכירה מאז מרץ 2000.

* הפועל תל אביב עם שלושה ניצחונות רצופים לראשונה מאז ינואר 2022, אז הרצף התארך לארבעה ניצחונות.

* הפועל ירושלים היא היחידה פרט להפועל חיפה שטרם מצאה את הרשת ב-15 הדקות הראשונות. נועלת הטבלה גם עדיין לא כבשה העונה יותר משער אחד במשחק (כמו הפועל פתח תקוה).

* הפועל תל אביב חגגה בשבת רביעייה ראשונה מאז דצמבר 2021. אם במקרה תכבוש רביעייה שנייה ברציפות, זו תהיה הפעם הראשונה מאז ינואר 2014 (אז הביסה 0:4 את הפועל חיפה ושישה ימים לאחר מכן גברה 1:4 בחוץ על הפועל רעננה).

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לוי
אצטדיון: טדי
קהל: 2478

משחקי המחזור ה-12:

שלישי, 19:00: מכבי נתניה - מ.ס. אשדוד
שלישי, 19:45: הפועל ירושלים - הפועל תל אביב (ספורט3)
שלישי, 20:00: הפועל באר שבע - הפועל חיפה (ספורט4)

רביעי, 19:00: בני סכנין - הפועל חדרה
רביעי, 19:45: מכבי פתח תקוה - הפועל פתח תקוה (ספורט2)
רביעי, 20:00: מכבי חיפה - מכבי בני ריינה (ספורט4)
רביעי, 20:30: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully