וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ננטש" על ידי הקבוצה: הנסיעה הביזארית של מצארי מרומא לנאפולי

מאמן אלופת איטליה המשיך להשיב לשאלות העיתונאים זמן רב אחרי ההפסד 2:0 לג'אלורוסי, המועדון בחר לנסוע בלעדיו באוטובוס ולהזמין לו מונית לבד

תקציר: רומא - נאפולי 0:2/ספורט1

העונה ההיסטורית של נאפולי שהסתיימה עם אליפות שלישית נראית רחוקה מאוד כעת ממה שמציגה הקבוצה מדרום איטליה. ויקטור אוסימן נשאר ובדרך להארכת חוזה, חביצ'ה קברצחליה ממשיך להוכיח שהוא אחד הכשרונות הגדולים באירופה, אבל משהו בחיבור תחת לוצ'אנו ספאלטי לא עבד תחת רודי גרסיה, שגם פוטר כבר אחרי מספר חודשים בתפקיד, ובמקומו מונה וולטר מצארי, מאמן שרחוק מאוד משיאו ומימיו היפים על הקווים.

ההפסד 2:0 לרומא במחזור האחרון היה אחד הקשים העונה של האלופה האיטלקית שגם ראתה את מתאו פוליטאנו ו-ויקטור אוסימן מורחקים, ועם הפסד רביעי ב-6 המחזורים האחרונים, נאפולי כבר במקום השביעי בטבלה, נכון לעכשיו גם מחוץ למקום המוביל לאירופה בעונה הבאה. אמנם הקבוצה בתכלת עדיין בשמינית גמר ליגת האלופות, שם מחכה לה ברצלונה שגם היא בעונה מאכזבת למדי, אבל הבלאגן חוגג בדרום איטליה עם סיפור ביזארי למדי אחרי ההפסד באולימפיקו כשמצארי לא חזר עם הקבוצה ושב 200 ק"מ הביתה במונית.

וולטר מצארי מאמן נאפולי. GettyImages
נסע לבד הביתה במונית. מצארי/GettyImages

לפי ה"רפובליקה" האיטלקי, למאמן נאפולי לקח זמן רב בעמדת הראיונות לענות לשאלות העיתונאים, בזמן ששחקניו והצוות המקצועי כבר עלו על האוטובוס חזרה. במקום להמתין למאמן, הם עזבו בלעדיו והשאירו אותו באצטדיון ללא דרך חזרה, מה שגרם למועדון להזמין לו מונית הביתה בנסיעה ארוכה לבד.

באיטליה תהו מדוע לא המתינו למצארי והעלו ספוקולציות על האפשרות שהמאמן כבר הספיק להסתכסך עם חדר ההלבשה ואפילו עם נשיא הקבוצה הידוע, אאורליו דה לאורנטיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully