וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: שוב ללא זרים, מכבי תל אביב תתארח בבאר שבע

אחרי ההפסד הביתי להפועל חיפה, ימשיכו הצהובים נטולי הזרים למפגש בקונכיה נגד הקבוצה של יואב שמיר (21:00). בני הרצליה תנסה לעלות למאזן חיובי נגד גליל עליון המפתיעה (19:00)

תיקתקנו, סיכום אירועי היום, 24.12/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שני). הפועל באר שבע תרצה לרשום ניצחון שני ברציפות לראשונה העונה כשתפגוש את מכבי תל אביב שתופיע שוב ללא השחקנים הזרים שלה. בני הרצליה תחפש ניצחון ביתי ראשון כשתארח את הפועל גליל עליון שעושה קסמים עם מעט זרים.

רומן סורקין, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
שוב יפגיז? סורקין/דני מרון

הפועל באר שבע - מכבי תל אביב (21:00)

החבורה של יואב שמיר הצליחה לרשום ניצחון שני ברציפות בבית כשגברה על הפועל אילת ופתחה על הקולגה הדרומית פער מסוים במאבקי התחתית. בבאר שבע צפו במכבי תל אביב מפסידה להפועל חיפה אמש, והזהירו את השחקנים כי אם הם חושבים שהמשחק מונח להם בכיס, הם טועים, וכדי לנצח את הצהובים יצטרכו לרשום משחק טוב לפחות כמו שחיפה רשמו. מי שמוביל את קלעי באר שבע עד כה העונה הוא איגור קולשוב, שקולע 15.3 נקודות למשחק כולל 45 אחזוים מרשימים מאוד מחוץ לקשת.

הסיטואציה הקשה של מכבי תל אביב תימשך מחר בקונכיה. הצהובים הפסידו להפועל חיפה אחרי שהשחקנים הזרים הודיעו כי לא יופיעו למשחקי הליגה השבוע, ובמועדון מנסים לטפל בסיטואציה מול השחקנים הזרים במקביל לנסיונות לנצח בבאר שבע. הרוטציה של עודד קטש במשחק נגד חיפה כללה שישה שחקנים, כולל ג'ון דיברתולומיאו שחזר במוצאי שבת לראשונה אחרי חודש, וייתכן מאוד שלקראת המשחק בבאר שבע יקבלו שחר דורון ורועי בכר יותר דקות על מנת לא להתיש את הישראלים הבכירים. רומן סורקין ורפי מנקו ששברו את שיאי הקריירה שלהם במשחק הקודם, ינסו לשפר אותו במשחק הקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
ווילי וורקמן, שחקן בני הרצליה. דני מרון
הרצליה חסרת יציבות העונה. וורקמן/דני מרון

בני הרצליה - הפועל גליל עליון (19:00)

הקבוצה של דן שמיר הפגינה חוסר יציבות עד כה העונה, כשלצד שני משחקי בית חלשים מאוד, הצליחה לנצח בחוץ משחקים נגד יריבות תחתית. בהרצליה צירפו בשבוע שעבר את מרכוס קאר שערך בכורה סבירה, אך גולת הכותרת הייתה ההופעה הנהדרת של אדוניס תומאס שעד כה אכזב מאוד. הרצליה תציג לראשונה את שחקן הפנים טיילר סטון ששיחק בעברו בגלבוע/גליל ויעזור לרג'י לינץ מתחת לסלים.

החבורה של ברק פלג ממשיכה להדהים את הליגה. למרות שהיא בחיסרון משמעותי בכמות הזרים, עם שניים בלבד, היא הצליחה לחבר ניצחון שני ולהרים את עצמה קצת ממלתעות התחתית, כשכל התנאים נגדה. בגליל ממשיכים בנסיונות לצרף שחקני חיזוק, ובינתיים מרוצים מהזר השני שהגיע, עומאר סילבריו שהיה המצטיין בניצחון החוץ בקרית אתא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully