וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא צרפתי מונה למאמן מכבי נתניה, אלמוג כהן לא היה מעורב

24.12.2023 / 18:15

כפי שפורסם בוואלה! ספורט: עוזרו לשעבר של ברק בכר במכבי חיפה ובכוכב האדום בלגרד ישמש לראשונה כמאמן ראשי בליגה הבכירה, במועדון שבו שיחק ושימש כעוזר. ההחלטה התקבלה על ידי הבעלים אייל סגל, ללא התייעצות עם המנהל המקצועי אלמוג כהן

תקציר: הפועל חיפה - מכבי נתניה 1:2/ספורט1

שלושה ימים בלבד חלפו מאז ברק בכר פוטר מהכוכב האדום בלגרד, והיום (ראשון) עוזרו כבר מצא מקום עבודה חדש. גיא צרפתי, שזכה עם בכר גם בשלוש אליפויות במכבי חיפה, מונה למאמנה החדש של מכבי נתניה כפי שפורסם בוואלה! ספורט ושם הוא ימלא את מקומו של רן קוז'וך. מדובר במשרה ראשונה של צרפתי כמאמן ראשי בליגת העל, והוא עושה זאת במועדון שבו שיחק בעבר ואף שימש כעוזר מאמן. בעבר הדריך את מכבי נתניה כמאמן זמני בליגת העל במשחק אחד - בינואר 2016, הפסיד 2:0 לבני יהודה ואחרי כמה ימים כבר עבר לאמן את הפועל פתח תקוה.

מאמן קבוצת הנוער דן רומן שעמד על הקווים בהפסד 2:1 להפועל חיפה בשבת היה בתמונה וישוב כעת לתפקידו המקורי. גם אורי אוזן היה על הפרק, אולם בסופו של דבר קיבל את התפקיד צרפתי, שנוכח ההיסטוריה שלו אצל היהלומים נחשב לדמות מוכרת ואהובה במועדון.

ההחלטה התקבלה על ידי הבעלים אייל סגל וללא התייעצות או שיתוף של המנהל המקצועי אלמוג כהן, דבר שמעמיק עוד יותר את המתיחות הגדולה בין השניים. צרפתי בן ה-44 אימן בעבר את הפועל פתח תקוה, אך זה היה בליגה הלאומית. במהלך קריירת האימון שלו גם שימש כעוזר במ.ס. אשדוד והפועל באר שבע, ואימן את קבוצת הנוער של מכבי תל אביב.

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד עם עוזרו גיא צרפתי. Srdjan Stevanovic, GettyImages
יחזור לליגת העל אחרי התקופה בסרביה? צרפתי לצד בכר/GettyImages, Srdjan Stevanovic

ביום שלישי תארח נתניה את מ.ס.אשדוד ובשבת תתארח אצל הפועל חדרה, כאשר במועדון הגדירו את שני המשחקים כקריטיים לקראת המשך העונה. מכבי נתניה מדורגת במקום ה-11 אחרי 11 מחזורים עם תשע נקודות, בדיוק כמו הפועל פתח תקוה שמתחת לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully