וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנאדה נחושה להיפרד משון וייסמן: "מרוויח הרבה ותורם מעט"

החלוץ הישראלי צבר רק 77 דקות העונה ולא נמצא בתכניות של קבוצת התחתית. גרנאדה תשמח למכור, אבל עשויה להסתפק בהשאלה

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע 4:4/ספורט1

הליגה הספרדית יצאה לפגרת חג המולד הקצרה והיא תתחדש באמצע השבוע הבא. בזמן הזה בגרנאדה שמסובכת בתחתית, מגבירים קצב לקראת פתיחת חלון ההעברות ומקווים מאוד ששון וייסמן ימצא קבוצה אחרת.

בגרנאדה הציבו לעצמם מטרה: להיפרד בינואר משלושה שחקנים שלא נמצאים בתכניות, כדי שיוכלו לכל הפחות לחסוך את השכר שלהם ולצרף שחקנים חדשים. השלושה הם פמארה דיידיו, אלברטו פראה וכאמור וייסמן. כולם שחקני התקפה והמטרה העיקרית של הקבוצה האנדלוסית היא לבצע שינויים בחלק הקדמי. ב-granadahoy הסבירו: "המועדון נחוש להיפרד ממהמרוויחים הגדולים שהתרומה שלהם קטנה. שלושתם לא נמצאים בתכניות, אחרי שגם בליגת המשנה ההשפעה שלהם לא הייתה גדולה".


גרנאדה מדורגת במקום ה-19 והלפני אחרון, עם ניצחון בודד ו-8 נקודות - 7 נקודות מתחת לקו האדום. התחושה במועדון היא שנדרש שינוי גדול בסגל כדי להישאר בליגה ולא לנשור בחזרה לליגה השנייה אחרי עונה אחת בלבד.

שחקן גרנאדה שון וייסמן. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
לא מצליח להותיר חותם בלה ליגה. וייסמן/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

וייסמן הושאל לגרנאדה מריאל ויאדוליד בסוף חלון ההעברות של ינואר 2023, כדי לסייע לקבוצה לעלות ליגה. במועדון היו בטוחים שיצליח לשחזר את היכולת המזהירה מעונת העלייה עם ויאדוליד, אז כבש 20 שערים, וגם היו מוכנים להכניס סעיף של חובת רכישה בגובה 3.5 מיליון יורו במקרה של העפלה.

בפועל ההשפעה של וייסמן לא הייתה גדולה והוא סיים את חצי העונה בליגת המשנה עם שער אחד ומניה שנמצאת בצניחה. גרנאדה עלתה וחוייבה לרכוש אותו, אבל מאז פתיחת העונה הנוכחית הוא בקושי שיחק וצבר 77 דקות ב-5 הופעות כמחליף.

בגרנאדה היו שמחים למכור את וייסמן ואת שאר השחקנים שלא נמצאים בתכניות, מבינים שיהיה מאוד קשה למצוא קבוצה שתסכים לשלם עליו סכום שנע סביב 3.5 מיליון יורו ולפי התקשורת המקומית, יסכימו להיפרד ממנו תמורת סכום נמוך בהרבה - אולי אפילו בהשאלה כדי לפנות מקום בסגל ולחסוך את השכר שלו.

החלוץ בן ה-27 פתח עונה בלה ליגה בפעם השלישית ושוב לא הותיר חותם, והדעה הרווחת בספרד היא שהוא לא מתאים לליגה הכל כך חזקה הזו. אף אחד לא יופתע אם וייסמן יעזוב את ספרד בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully