וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים אירחה את איתי רגב ששוחרר מהשבי: "לפני הכדורגל"

עודכן לאחרונה: 24.12.2023 / 11:55

רגב בן ה-18, שנחטף מהמסיבה ברעים עם אחותו ושוחרר אחרי כחודשיים מעזה, זכה לאירוח מיוחד של קבוצתו אהובה, הניף צעיף (של "לה פמיליה") וזכה לתשואות "אדירות" מהקהל: "רגע מרגש במיוחד"

בית"ר ירושלים אירחה באצטדיון טדי את איתי רגב, אוהד הקבוצה ששוחרר משבי חמאס/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים אירחה אתמול (שבת) באצטדיון טדי את אוהד הקבוצה איתי רגב, שנחטף ושוחרר משבי חמאס. רגב בן ה-18 התקבל באהבה על ידי שחקני בית"ר, נכנס לחדר ההלבשה ושוחח עם השחקנים, ולאחר מכן עלה על הדשא ונופף ליציעים לפני פתיחת המשחק מול הפועל באר שבע (4:4) בעודו מחזיק צעיף של הקבוצה (עם כיתוב "לה פמיליה").

כזכור, אביו של רגב ביקר באימון בית"ר עוד כששני בניו היו חטופים, והקבוצה הבטיחה לו שתעשה כל שביכולתה על מנת לסייע לו. בית"ר הודיעה ש"לפני הכדורגל, חווינו אתמול רגע מרגש במיוחד כשאיתי רגב, אוהד הקבוצה אשר שוחרר משבי החמאס, הגיע לאצטדיון וזכה לתשואות אדירות מהקהל. אנו מייחלים לשובם של כל החטופים לביתם במהרה".

האחים מיה ואיתי רגב מהרצליה נחטפו ממסיבת הטבע ברעים ושוחררו משבי חמאס. מיה בת ה -21 שוחררה ראשונה, אחרי כ-50 ימים בשבי, ואיתי בן ה -18 שוחרר כמה ימים לאחר מכן. היא הגיעה עם פציעה ברגלה כתוצאה מירי של המחבלים, וטופלה. מספר ימים לאחר מכן גם אחיה הקטן שוחרר, ותועד האיחוד המרגש של האחים בבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully