וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 24.12: אצ'ברי על סף סיכום בסיטי, לבנדובסקי על המדף

אלופת אירופה תשלם לריבר 20 מיליון יורו עבור היהלום, שיישאר בארגנטינה כמושאל. פריז מתכוננת לעוד דרמה עם אמבפה, יונייטד מסתבכת בחלון, ברצלונה שוקלת למכור את החלוץ הפולני, כוכב לייפציג על הכוונת של ארסנל ויונייטד

תקציר: רומא - נאפולי 0:2/ספורט1

שמועות

* לפי פבריציו רומאנו, מנצ'סטר סיטי קרובה לסיכום על רכישת היהלום הארגנטינאי קלאודיו אצ'ברי. הקשר בן ה-17 כיכב במונדיאל עד גיל 17 והוזכר כמועמד לשלל קבוצות-על ברחבי אירופה. המתווה יהיה דומה לזה של רכישת חוליאן אלברס - עסקה של כ-20 מיליון יורו, במסגרתה יישאר אצ'ברי כמושאל בריבר פלייט.

* בברצלונה טוענים וממשיכים לטעון שרוברט לבנדובסקי לא יעזוב את הקבוצה בקיץ ושהוא יממש במלואו את חוזהו, שתקף עד קיץ 2025. אלא שבתקשורת הקטלאנית טוענים שבקבוצה מאוכזבים מהיכולת של הפולני העונה ולא פוסלים מכירה שלו לסעודיה בקיץ.

* שחקן נוסף שעשוי לעבור מאירופה לסעודיה הוא אריק מקסים שופו מוטינג. על פי הדיווחים אל אהלי מעוניינת בחלוץ הקמרוני של באיירן מינכן.

* דיווח בספרד: ריאל מדריד מחפשת מגן שמאלי ותשקול פנייה לתיאו הרננדז אם ההעברה של אלפונסו דייויס מבאיירן מינכן תיכשל.

* דיווח בסרביה: יובנטוס עוקבת אחרי יובאן מיאטוביץ', החלוץ המוכשר והצעיר (18) ששיחק אצל ברק בכר בכוכב האדום.

רוברט לבנדובסקי, ברצלונה. רויטרס
יצטרף לשלל הכוכבים בסעודיה? לבנדובסקי/רויטרס

* ארסנל, מנצ'סטר יונייטד ובאיירן מינכן עוקבות אחרי צ'אבי סימונס, הקשר המצוין של לייפציג.

* על פי דיווח ב"סאן" האנגלי, סרו גיראסי חלוצה של שטוטגרט לא מעוניין לעבור למנצ'סטר יונייטד, שנחושה להחתימו בינואר. גיראסי הוא סגנו של הארי קיין בגרמניה עם 17 שערי ליגה בחצי עונה, אבל מעדיף קבוצה ש"משחקת בליגת האלופות" וכרגע יונייטד רחוקה מהטופ-4 באנגליה.

* כך או כך, באנגליה טוענים שמנצ'סטר יונייטד צפויה לעוד חלון עם פעילות: בעוד דוני ואן דה ביק וג'יידון סאנצ'ו כבר בדרך החוצה, גם רפאל וראן וקאסמירו עשויים לעזוב, ועל פי הדיווחים, שחקן ששבו המאמן אריק טן האח מעוניין הוא חלוץ סביליה יוסף אן-נסירי.

* בצרפת מזהירים מעוד דרמה שצפויה בגזרת קיליאן אמבפה: השחקן רוצה להישאר בפריז סן ז'רמן, והקבוצה רוצה להאריך את חוזהו, אבל אם לא תהיה הסכמה בקרוב, חוזהו יפוג בקיץ - כך שינואר עלול להיות החלון האחרון שבו פ.ס.ז' יכולה לקבל עליו כסף, ולא לאבד אותו בחינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully