וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של דני אלבס: "שקלתי להתאבד, לא מאמינה במונוגמיה"

ג'ואנה סאנז שיתפה במשבר שהיא עוברת מאז שבעלה נחשד באונס: "הוא אכזב אותי ברגע הקשה בחיים שלי. אחרי שנאלצתי להתמודד עם מות אימי"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.11/ספורט1

דני אלבס חווה גיהנום של ממש מאז שהוא נחשד באונס של בחורה בת 23 בפאב בברצלונה. מגן הקבוצה האגדי לשעבר, נמצא במאסר ומחכה למשפטו, אך מי שמשלמת את המחיר ולא זוכה לסיקור היא אשתו, ג'ואנה סאנז, שנאלצה השנה להתמודד גם עם המוות של אמא שלה מסרטן וכעת מתמודדת עם הפרשייה של בעלה.

בריאיון שערכה בספרד היא שיתפה בתקופה האיומה שעוברת עליה: "אם לא די בצרות שלי, אז בעלי אכזב אותי ברגע הכי קשה בחיים שלי. ניסיתי להתאבד משום שלא יכולתי לשאת את זה עוד".

ג'ואנה שיתפה גם שהיא איבדה אמון במונוגמיה ודיברה על ההבדלים בין גברים לנשים בזוגיות: "נשים הן יותר סנטימנטליות בזוגיות. גברים מחפשים לצאת מהשגרה והם מחפשים ריגושים חדשים. אני צריכה גבר שלא ישקר לי. המקרה הזה גרם לי לאבד אמון במונוגמיה. אל תשקר לי ותצא אידיוט. לא יכולה להכיל את זה".

ג'ואנה סאנז, אשתו של דני אלבס. PAU BARRENA/AFP, GettyImages
לא מאמינה במונוגמיה יותר. ג'ואנה סאנז/GettyImages, PAU BARRENA/AFP

אלבס נמצא בכלא כבר מינואר וכעת הוא עומד בפני משפט שצפוי להרשיעו. כזכור, בינואר האחרון נעצר אלבס בן ה-40 בחשד שביצע אונס בצעירה קטלאנית במועדון בברצלונה בדצמבר האחרון. הוא מיד שוחרר מקבוצת פומאס שהתנערה ממנו. עד כה בכל העדויות שמסר בחקירותיו הכחיש בתוקף את החשדות נגדו וטען לחפותו, אולם הגרסאות שמסר השתנו מעת לעת וההחלטה להעמידו לדין התקבלה לאור עדויות וראיות משפטיות שלפי בית המשפט סיפקו עילה מהותית להאשמתו, כך דווח כאמור.

  • עוד באותו נושא:
  • דני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully