וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט פורחת בלי דריימונד, פופוביץ' בהלם מהפציעה של וומבי

עודכן לאחרונה: 24.12.2023 / 9:54

הווריירס עם ניצחון חמישי רצוף ומסתדרים מצוין בלי גרין, סטיב קר שולח רמזים? וגם: דטרויט בלחץ כשהיא מתקרבת לשפל היסטורי, וומבניאמה נפצע בחימום ופוופביץ' "פשוט לא מאמין"

סטיב קר מברך בחדר ההלבשה את סטפן קרי ושחקני גולדן סטייט ווריירס אחרי הניצחון במשחק 7 על סקרמנטו/טוויטר, warriors

גולדן סטייט כבר עם חמישה ניצחונות רצופים, אחרי שגברה הלילה 106:126 על פורטלנד, והווריירס במאזן 1:5 מאז ההשעיה של דריימונד גרין. אומנם במהלך הרצף הכי ארוך של הקבוצה העונה, שהעמיד אותה במאזן חיובי (14:15) לראשונה מאז ה-12 בנובמבר, היה רק ניצחון אחד על קבוצה בכירה (בוסטון) - אי אפשר להתעלם מהכושר החיובי של הווריירס. קליי תומפסון שקלע 28 נקודות מסמל את השיפור. "אני חושב שבמשחקים האחרונים הוא פשוט לוקח זריקות טובות יותר", אמר עליו המאמן סטיב קר, "וכותוצאה הקבוצה שלנו מסודרת ויציבה יותר. אנחנו פשוט מרגישים שאנחנו מתנהלים ביותר יעילות".

קליי תומפסון לצד סטפן קרי, שחקני גולדן סטייט ווריירס. Christian Petersen, GettyImages
הביטחון חזר. קליי וסטף/GettyImages, Christian Petersen

תומפסון, כהרגלו, טען ביהירות אופיינית ש"כל זריקה שאני לוקח היא זריקה טובה" - אבל אין ספק שהשיפור הוא גם הגנתי, וזה די מפתיע לאור העובדה שדריימונד גרין נחשב לעוגן הגנתי ובכל זאת הקבוצה משתדרגת בלעדיו. "האיזון נהדר השנה, זה פשוט מרגיש נכון", אמר סטיב קר, "יש לנו הרבה אופציות בהתקפה, המון שחקנים טובים, ואנחנו מצליחים לשרוד פציעות. אבל הקבוצה פשוט מרגישה נכון, עם סגל עמוק ושחקנים שמשלימים אחד את השני".

ועם זאת, תומפסון יודע שהמבחן האמיתי מגיע עכשיו, בחג המולד, במשחק לעיני האומה כולה, מול דנבר. "זה מגיע בתזמון נהדר עבורנו", אמר תומפסון, "זו האלופה, שמשחקת בבית, ואנחנו רצף טוב, ומישהו חייב להיכנע. יש לנו את היכולת, ויהיה לנו כיף לראות איך אנחנו עומדים מול האלופה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קייד קניגהאם, דטרויט פיסטונס. GettyImages
מביך. הפיסטונס/GettyImages

שחקני דטרויט פיסטונס לא מצליחים להתרגל להפסדים, למרות הרצף. הלילה הם שוב ישבו בדממה בחדר ההלבשה, בהבנה שהם במהלכו של אחד הרצפים הגרועים בתולדות ה-NBA. הפיסטונס השוו הלילה את שיא הליגה ברצף ההפסדים הארוך ביותר בעונה בודדת, כאשר נכנעו 126:115 לברוקלין וספגו את ההפסד ה-26 ברציפות. "אף אחד מאיתנו לא עבר את זה, מעולם", אמר הסנטר אייזיאה סטיוארט. "זה הדבר הכי קשה שכנראה עברנו על כולנו, במיוחד כמקצוענים".

הפיסטונס הצטרפו לקליבלנד 2010/11 ופילדלפיה מ-2013/14 עם 26 הפסדים רצופים בעונה - וירדו למאזן 27:2 בעונתם הראשונה תחת מונטי וויליאמס. דטרויט נשארה ללא ניצחון מאז ה-28 באוקטובר. הפיסטונס מתקרבים לרצף הארוך ביותר בהיסטוריה של הליגה: הסיקסרס רשמו רצף של 28 הפסדים, מסוף עונת 2014/15 ועד תחילת 2015/16.

"כולם רוצים לנצח, כולם שונאים להפסיד, אז זה קשה", אמר הגארד קייד קנינגהם. "אנחנו חייבים להיות גם מציאותיים. לא יכולים פשוט להמשיך להגיד את אותם הדברים שוב ושוב, כאילו זה יעבוד למשחק הבא. חייבת להיות תוכנית פעולה, ואנחנו רק מנסים למצוא אותה".

הפציעה של וומבי

פציעה לא שגרתית אירעה הלילה לויקטור וומבניאמה, הסנטר של סן אנטוניו, שבזמן החימום נחת לא טוב על רגל של ... מביא כדורים! הצרפתי התכונן למשחק של קבוצתו מול דאלאס, וסובב את הקרסול כשנחת על הרגל של נער (ball boy) שפשוט עמד על הקווים וצפה בהתרחשות. "אם זה היה משחק פלייאוף, כנראה הייתי משתף אותו", אמר המאמן גרג פופוביץ' על וומבניאמה, שלא שותף בהפסד 144:119 לדאלאס שהוריד את הספרס למאזן 24:4. עם זאת פופוביץ', בעונתו ה-28, אומר שהוא מעולם לא ראה פציעה כזאת. "אתה צופה בסרטון, ופשוט לא מאמין", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully