וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן נחמיאס נפתח: "הייתי לחוץ. לא נהניתי. לא הייתי בשל למכבי ת"א"

24.12.2023 / 10:00

הנחיתה בקרית שלום ("לא היה לי ביטחון, היתה פחות לכידות חברתית, לא חוויתי נחת"), ההופעות בשבוע שעבר ("אמות בשביל המועדון") והשיחה עם אילון אלמוג על הפציעה הזהה ("אמרתי לו שיחזור שחקן טוב יותר"). עידן נחמיאס מדבר ולמה קין יקפיץ אותו להתקפה כשיהיה בפיגור?

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 1:0/ספורט1

בפתיחת הדברים הכנים ויוצאי הדופן של עידן נחמיאס הוא התייחס לאילון אלמוג. כמי שבעצמו עבר קרע בצולבת לפני שנה וחזר לעניינים בשבוע שעבר, היה לו חשוב לדבר עם אלמוג כבר ביום חמישי האחרון, כשהתברר שחלוץ הפועל באר שבע, ששיחק עם נחמיאס במכבי תל אביב, סובל אף הוא מאותה פציעה אכזרית, שחיסלה לו למעשה את העונה.

"בדיוק לפני שנה ושבוע עברתי את הניתוח בברך", סיפר נחמיאס בסוף השבוע. "ועברתי את אותו תהליך שיקום שמחכה לאילון ומה שאמרתי לו הוא שבסוף הוא יחזור חזק יותר ובוגר יותר. אני שחקן יותר טוב היום. אני מהיר יותר, חזק יותר, מנתר גבוה יותר ואת כל זה אמרתי לאילון. הנתונים שלי השתפרו אחרי הפציעה, הניתוח והשיקום. אמרתי לו שהסוף יהיה טוב ואני אומר את זה מניסיון. הימים הראשונים מאוד קשים. אתה רוצה להיות עם הקרובים אליך ולהתנתק מכל העולם, אבל בסוף זה מרתון. זו פציעה של מרתון. עם שיקום טוב, חוזרים שחקנים טובים יותר וזה משהו שאילון צריך לזכור".

עידן נחמיאס, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
"אני שחקן יותר טוב היום. אני מהיר יותר, חזק יותר, מנתר גבוה יותר ואת כל זה אמרתי לאילון". נחמיאס/דני מרון

- זו אולי הסיבה לכך שרובי קין השתמש בך אפילו כמגן ימני במשחק האחרון בבאר שבע כשעלית כמחליף לאבישי כהן בדקות הסיום?

"אני פה בשביל הקבוצה ורובי יודע שלא משנה היכן הוא יציב אותי, אני אמות בשביל הקבוצה הזו. אני מודה לרובי ולצוות שלו על האמון".

- עוד לפני הדקות בבאר שבע במשחק האחרון, היו לך הרבה דקות מול מכבי נתניה לפני שבוע כשנכנסת במקום סבוריט שנפצע.

"רק עכשיו בדיעבד אני מבין שלא היה לי ביטחון עצמי בעונה הראשונה במכבי. ביטחון זה 90 אחוז מכדורגלן והצוות שבא בקיץ, נתן לי ביטחון. גם חברתית יש הרבה יותר לכידות במכבי העונה, ואני מרגיש יותר שייך למקום הזה. אני בא בכל יום לקרית שלום בכיף. אני נהנה כאן וכשבאה ההזדמנות, הבנתי שאין משהו אחר. הצוות מבקש ממני לצעוק ולהנהיג".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רובי קין מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
"אם הייתי בפיגור מול גנט באירופה והייתי חייב גול, הייתי מעלה את עידן להתקפה. הוא הכי טוב עם הראש לשער. מוריניו עושה את זה הרבה"/דני מרון

- בזמנו הגעת במקום איתן טיבי, שעשה שנים אדירות במועדון. צריך להגיד, לא היו לך רגעי נחת במכבי ת"א עד היום.

"אכן לא היו רגעי נחת מאז שבאתי. היתה לי עונה ראשונה מאוד קשה. לא הרגשתי שאני נהנה מכדורגל. הייתי כל הזמן לחוץ. כנראה שלא הייתי בשל למכבי תל אביב והבנייה שלי בתוך המועדון לא היתה מספיק טובה. אבל התהליך שעברתי עם הפציעה והצוות החדש עשה לי טוב. הקבוצה היום נותנת לי הרבה יותר ביטחון".

- היו לך העונה גם משחקים שלא היית בסגל. איך אתה מתמודד עם זה מול העובדה שבקרית שמונה היית באנקר בהרכב?

"אי אפשר להשוות את מכבי לקרית שמונה. ברור שאני תמיד ארצה לשחק. הלוואי שאתפוס מקום בהרכב אבל יודעים כאן שגם אם לא, אני אהיה הכי חיובי שיש, רק שנתקדם קדימה וניקח תארים".

ליד נחמיאס, שדיבר שלשום ישב רובי קין. באיזשהו שלב הוא התערב בשיחה, כשדיברנו על זה שהאירי העלה אותו לשחק כמגן ימני בבאר שבע ביום רביעי לדקות הסיום. "אגלה משהו", שיתף קין. "אם הייתי בפיגור מול גנט באירופה והייתי חייב גול, הייתי מעלה את עידן להתקפה. הוא הכי טוב עם הראש לשער. מוריניו עושה את זה הרבה עם הבלמים שלו. ברצלונה עשתה את זה בעבר עם פויול ופיקה כשהיתה צריכה שער. עידן מראה כאן על הדשא את היכולת שלו להבקיע שערים בראש ואם אצטרך שער בדקות הסיום, הוא יעלה למעלה וישחק כחלוץ. אני מקווה שלא אהיה יותר מדי בסיטואציות האלה, אבל זה התכנון, אם יהיה צורך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully