וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש עתיד? הפועל תל אביב עם 3 ניצחונות רצופים ועננה של חוסר ודאות

24.12.2023 / 7:26

הפועל תל אביב רשמה ניצחון שלישי רצוף ויש לה סיכוי טוב לפלייאוף, אך עננת חוסר ודאות מרחפת מעל המועדון שמתכנן מכירת שחקנים בינואר. שחקן: "מדברים על זה בחדר ההלבשה"

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל פתח תקוה 1:4/ספורט1

הפועל תל אביב הביסה 1:4 את הפועל פתח תקוה אמש (שבת). האדומים השיגו ניצחון שלישי ברציפות, כבשו ארבעה שערים והם עם סיכוי טוב לפלייאוף העליון, אך גם במועדון הודו: "צריך לשמוח על הנקודות אך לא להתבלבל, אנחנו קבוצה די חדשה עם הרבה צעירים וכדאי שיזכרו זאת כשדברים לא יעבדו"

עומר סניור, שכבש שער שבוע שני ברציפות זכה למחמאות. בהפועל תל אביב שקלו לוותר על סניור בקיץ ובדקו טריידים עבורו, כאשר מעמדו המקצועי כמעט ולא היה קיים במשך שבועות רבים. מאוויס צ'יבוטה ימשיך להיות החידה של הפועל תל אביב, שאף פעם לא יודעת מה היא תקבל ממנו ביום נתון. הקישור בראשות חוסה רודריגס ודן איינבינדר נותן את הניסיון והאיזון ועד עתה בורחה למה יכול להיות מרוצה.

שחקן הפועל תל אביב מאוויס צ'יבוטה. קובי אליהו
אתה לא יודע מה תקבל ממנו ביום נתון. צ'יבוטה/קובי אליהו

יחד עם זאת, באוויר מרחפת אווירה של עזיבת שחקנים בכירים בינואר, כששחקנים אומרים: "מדברים על זה בחדר ההלבשה, נראה שלחלק זה לא עושה טוב ומנגד אחרים מרגישים שזה דווקא הצ'אנס שלהם ומקבלים עוד יותר מוטיבציה".

הישאם לאיוס ורן בנימין הם שני השחקנים להם יש ביקוש תמורת דמי העברה, אך גם השמות של אלן אוז'בולט וחוסה רודריגס באוויר, כאשר במועדון לא ימנעו מאחד מהם לעזוב במידה שתהיה הצעה ראויה. האדומים היו רוצים לצרף גם שני שחקנים בעלויות סבירות מעבר לאליאן רוחנא.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני הפועל תל אביב חוגגים. קובי אליהו
עם הפנים למעלה. האדומים חוגגים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully