וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שיגדל ביצים": קונור מקגרגור ברבר, כריסטיאנו רונאלדו "מבועת"

עודכן לאחרונה: 24.12.2023 / 0:08

שני הספורטאים המפורסמים התישבו זה לצד זה באירוע איגרוף בערב הסעודית, ברשת גיחכו על האינטראקציה המוזרה. וגם: הפאדיחה הגדולה של המארגנים הסעודים

כריסטיאנו רונאלדו כובש מול אל שבאב את שערו ה-50 (!) בשנת 2023/צילום מסך

אירוע האיגרוף "Day of Reckoning" התרחש אתמול (שבת) בערב הסעודית, וכצפוי, הסעודים הצליחו למשוך לערב החגיגי לא מעט כוכבים, כולל מפגש די מוזר בין כריסטיאנו רונאלדו לקונור מקגרגור.

במרכז הערב עמד הקרב בין אנתוני ג'ושוע מול אוטו וולין, בעוד שדיונטאי ויילדר מתמודד מול ג'וזף פארקר לעיני שפע של מפורסמים שנכחו בערב בריאד, ערב הסעודית. הפורטוגלי, שמשחק בערב הסעודית, הגיע לאירוע עם אחד מרכבי הפרארי המפוארים שלו, ונכנס מוקף בפמיליה גדולה ושומרי ראש.

כריסטיאנו רונאלדו, קונור מקגרגור. Richard Pelham, GettyImages
כריסטיאנו רונאלדו, קונור מקגרגור/GettyImages, Richard Pelham

על פי הסרטונים מהאירוע, מקגרגור (ששמו נכתב עם שגיאת כתיב על ידי המארגנים) "התלבש" על כריסטיאנו, נצמד אליו והחל לשוחח עמו בהתלהבות, בעוד רונאלדו נראה לפרקים די משועמם. מקגרגור אף התלוצץ עם רונאלדו כשהשווה את השעון שלו לשעון של הכדורגלן. "מה יש לנו כאן!", אמר קונור, "מי ניצח? מי זוכה בזה?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

באחד הקטעים מקגרגור משוחח עם רונאלדו, ומנסה לשכנע אותו להגיד למני פקיאו לערוך נגד האירי קרב. "אני אוהב את מני", אומר קונור לכריסטיאנו, "תגיד למני לגדל ביצים. תגיד למני לגדל ביצים ולהילחם בי במשקל גבוה יותר. למה לא? זה הספורט שלו. אם הוא רוצה שארד למשקל קטן יותר, הוא צריך לתת לי להשתמש בכלי הנשק שלי.

"אני צריך להיות מסוגל לבעוט, אני צריך להיות מסוגל להתאבק. זה לא צריך להיות הוגן? תגיד לו, הוא גבר או עכבר? מני הוא גבר או עכבר?".

מקגרגור חתם את הנאום כשהוא צוחק לצד רונאלדו, אבל הגולשים היו משוכנעים שעמוק בפנים הכדורגלן מבוהל. "רונאלדו מפחד ממנו", כתב אחד הגולשים, בעוד אחר הוסיף: "רונאלדו נראה מבועת".

כמו כן, נרשמה מבוכה בעקבות טעות של המארגנים: רונאלדו גם נצפה יושב לצד פרנק וורן, האמרגן הוותיק, שהמארגנים הושיבו לצד אדי הרן, יריבו הגדול, שעל פי הטענות גנב לו לקוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully