וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר ארנולד: "שתי הקבוצות מרגישות שהן יכולות לקחת אליפות"

מגן ליברפול לספורט1 אחרי ה-1:1 נגד ארסנל: "מנסה להשפיע עד כמה שאני יכול". צפו בוואן דייק מתגרה בשופט, קלופ רתח על ה-VAR ואפילו סאליבה הודה שהגיע פנדל. וגם: התותחנים שוב מובילים את הליגה בחג המולד, אבל האם העונה יעשו היסטוריה?

תקציר: ליברפול - ארסנל 1:1/ספורט1

ארסנל חילצה הערב (שבת) נקודה בזכות 1:1 באנפילד מול סגניתה ליברפול, שמרה על מרחק נקודה ביניהן וכך הבטיחה שבפעם הרביעית בתולדויה היא תגיע לחג המולד מהמקום הראשון בליגה. השאלה היא האם עונת 2023/24 תהיה הראשונה בתולדותיה שבה היא זוכה באליפות אחרי הישג כזה, כי בכל שלוש הפעמים הקודמות היא כשלה - בעונת 2002/3, בעונת 2007/8 ובעונת 2022/23 שכידוע הסתיימה במהפך של מנצ'סטר סיטי. בעונת 2003/4, אז זכתה לאחרונה באליפות, לא הובילה את הטבלה בחג המולד על אף שזו הייתה עונה היסטורית שבה לא הפסידה אף משחק.

גבריאל העלה את ארסנל ליתרון מהיר עם שערו ה-11 מאז הבכורה שלו בפרמיירליג בספטמבר 2020 - יותר שערים מכל שחקן הנה אחר בתקופה הזו - אבל מוחמד סלאח השווה מבישול גדול של טרנט אלכסנדר ארנולד, שבעצמו היה צריך להשלים מהפך ממסירה של סלאח, אבל הכדור ננעץ במשקוף.

שחקן ארסנל גבריאל חוגג שער באנפילד. רויטרס
חג מולד שני ברציפות בראש הטבלה. גבריאל/רויטרס

מנג'ר התותחנים מיקל ארטטה הודה אחרי המשחק: "זה היה משחק יוצא מן הכלל, אחד האינטנסיביים שהיו בליגה ב-20 השנים האחרונות. לראות את הבחורים משחקים בכזה אומץ ואמונה ובכזו יכולת, מגיע להם על כך המון קרדיט. נתנו להם יותר מדי כדורים ואיבדנו כדורים באיזורים שאסור לנו, אבל גם יצרנו המון רגעים במשחק שבטוח שהם לא אהבו. אנחנו צריכים להשתפר בעוד המון דברים ובעיקר לדעת להרוג משחקים, כי אנחנו לפעמים מסיימים בתוצאות צמודות מדי, אבל היכולת היום הייתה טובה וזה דבר שנצטרך לדעת לשמור עליו".

מנג'ר ליברפול יורגן קלופ, למרות מעידה ביתית שנייה ברציפות בליגה, נותר בלתי מנוצח אחרי תשעה משחקי בית מול ארסנל, שיבח את שחקניו והגדיל לעשות כשאמר: "המסירה של טרנט למו סלאח הייתה הכי טובה שראיתי בחיי. חוץ מזה, הייתי שמח שמישהו יסביר לי איך לא הייתה נגיעת יד של אודגור - אני לא אומר שהשופט יכול היה לראות את זה, כי אין לי מושג, אבל איך מישהו משופטי המסך ויושב וצופה בזה לא מגיע למסקנה שהשופט צריך לצפות בזה על המסך? מי היה ב-VAR?".

בלם ארסנל, וויליאם סאליבה שנבחר למצטיין המשחק ב"סקיי", הודה בסיום שהגיע לליברפול פנדל בעקבות אותה נגיעת יד. כמו קלופ, מי שעוד לא אהב את השיפוט הערב היה וירג'יל ואן דייק, בלם ליברפול שתועד שואל את השופט "האם שתית?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הגיע לו אדום? צפו בוואן דייק מתגרה בשופט

לאחר מכן טרנט אלכסנדר ארנולד התראיין אצל ניב דברת, שליח ספורט1 לאנגליה: "היו לנו המון הזדמנויות לנצח. פגשנו קבוצה טובה שהקשתה עלינו מאוד ואנחנו מאוכזבים מכך שלא ניצחנו. ניסיתי להבקיע, למצוא את המסגרת, אבל זו הייתה הזדמנות גדולה שהחמצתי וזה מאכזב. בסך הכל שיחקנו טוב מאוד היום".

בנוסף נשאל אלכסנדר ארנולד על אם הוא מציג כיום את הגרסה הטובה ביותר שלו בקריירה: "מודה לך על המחמאה, אבל אני חושב שזה תלוי על מה אתה מסתכל, מה אתה מודד. היו לי עונות שהיו לי יותר שערים ובישולים בשלב הזה של העונה, אולי עונות שהייתי עקבי יותר. בכל הנוגע להשפעה זו כנראה העונה הכי טובה שלי, כי אני כן מצליח להשפיע מאוד על המשחק ומנסה לשלוט בקצב, אבל זה לא משנה לי כל עוד הקבוצה מנצחת. מאבק האליפות לא יהיה רק בינינו לארסנל, אבל זה כנראה כן היה המבחן הכי גדול של שתי הקבוצות ושתיהן יצאו ממנו בהרגשה שהן יכולות לזכות באליפות. אני בטוח שגם מנצ'סטר סיטי מרגישה שהיא יכולה לזכות".

מנג'ר ליברפול יורגן קלופ עם טרנט אלכסנדר ארנולד. רויטרס
מעידה ביתית שנייה ברציפות למייטי רדס בליגה. קלופ וארנולד/רויטרס

ליברפול, שגם כך חסרה את אנדי רוברטסון שצפוי לשוב רק בעוד כחודש בעקבות פציעה בכתף, חוששת שכעת גם המחליף שלו, קוסטס צימיקאס, לקראת היעדרות ממושכת עם פציעה דומה - הוא הוחלף כבר במחצית הראשונה עם חשש לשבר בעצם הבריח. קלופ אמר על כך: "מוכן לשבור בעצמי בשביל שהוא יהיה כשיר. נראה שזה שבר לכל הפחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully