וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מכבי ת"א, לבקוביץ' שואב השראה מחיפה: "גם אנחנו נצא מזה"

23.12.2023 / 13:05

מכבי פתח תקוה תארח את מכבי תל אביב (ראשון, 20:00, ספורט1) אחרי שלושה הפסדים רצופים, אבל השוער אופטימי: "אם נפחית את כמות הספיגות, נברח מהתחתית"

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 0:2 על מכבי פתח תקוה/ספורט1

מכבי פתח תקוה תארח מחר את מכבי תל אביב ותנסה לשוב למסלול אחרי שלושה הפסדים רצופים.

"זה בהחלט מתסכל, זה נתון שאתה הולך איתו וזה לא נעים", אמר השוער רובי לבקוביץ' בהתייחסו לכמות השערים שהקבוצה סופגת בשבועות האחרונים. "אני חושב שזה נתון קבוצתי בסופו של דבר ואנחנו חייבים לשנות את זה. נצטרך לעשות טוויסט מהר מאוד, כי ברגע שנדע לעצור את זה, גם נתחיל לצבור נקודות בהתאם וזה יבוא ביחד. אנחנו רק עכשיו מסיימים את הרבע הראשון של העונה, כך שיש לנו עוד מה להשתפר. כל קבוצה חווה משבר במהלך העונה ולנו זה קרה קצת יותר מוקדם, אבל גם מכבי חיפה היו שם והם ידעו לצאת מזה והם נראים נפלא היום ואני בטוח שנדע לצאת מהמצב הזה".

לבקוביץ' נשאל האם 12 הנקודות שהקבוצה צברה, נותנות שקט לקראת ההמשך: "אז אני חושב שזה טריקי ואני לא מסתכל על הדברים כמו שאתם רואים אותם והרבה מנסים לחשוב שאנחנו במצב טוב או במצב נוח. אני למוד נסיון ויודע מה זו הליגה הזו, וזה מה שאני מנסה להעביר לשחקנים הצעירים, שאסור להרגיש בנוח עם קצב צבירת הנקודות שלנו, שהוא יחסית בסדר, אבל אסור להסתכל על זה וחייבים לשנות את החשיבה ולצבור נקודות. אם נדע לעצור את קצב הספיגות, כך יחזור קצב צבירת הנקודות. אנחנו לא מתרפקים על 12 הנקודות שעשינו".

שוער מכבי פתח תקוה רובי לבקוביץ'. מאור אלקסלסי
מחכה לשינוי. רובי לבקוביץ'/מאור אלקסלסי

על העובדה שחוליית ההגנה משתנה כמעט מדי משחק ועל כמה זה משפיע על התיאום והספיגות: "זה טבעי שחלק מהשחקנים מתחלפים בגלל פציעות או אדומים. חודשיים היינו במצב מלחמה, לא חשבנו בכלל על כדורגל, אז טבעי שתהיה תחלופה של שחקנים. זה לא מצב שתורם למשחק ההגנה, אבל אסור להסתכל על הרביעייה או החמישייה מאחור, כי ההגנה מתחילה מלמעלה וזה נתון שאף אחד לא מדבר עליו. אתה רואה בקבוצות הטובות בעולם, שההתקפות של היריב נעצרות בחלק הקדמי ובאמצע. אי אפשר למנוע את כל ההתקפות שמגיעות ואין מצב שלא יהיו הגבהות לרחבה שלנו, זה ברור. אבל חלק גדול מהכמויות שמגיעות לקו הקישור ואז להגנה ולשוער, צריכות להיקטע כבר בחלק המגרש של היריב".

השוער נשאל אם הוא סומך על חוליית ההגנה שלו והשיב ללא היסוס: "חד משמעית כן. גם על הדר פוקס שהוא שחקן צעיר, גם על דזנט שהוא ילד, הם ילמדו ואני גם מרגיש שהצוות עושה הכל כדי להחזיר להם את הביטחון. אני בהחלט חושב שיש לנו קו הגנה טוב, למרות קצב הספיגות ולמרות הכל, הם שחקנים צעירים ומאוד מוכשרים ואחרי שנעבור את כדור השלג הזה, זה יבוא לידי ביטוי"

על יכולתו האישית: "קשה לסכם, עברנו בקושי רבע עונה. כמובן שיש מקום לשיפור, כמובן שגם היו הרבה דברים טובים אבל אנחנו רק ברבע הראשון".

על הלו"ז העמוס ושבוע נוסף עם שלושה משחקים: "אין ספק שזה משמעותי וצריך כצוות לדעת איך לחלק את הכוחות של השחקנים. אבל כולם באותה סירה, כל הקבוצות בליגה באותו מתמודדות עם העניין הזה. אני מקווה שעוד חודש-חודשיים נדביק את הפער והכל יתאזן ואז תהיה סוג של רגיעה, אז אני מקווה שנדע לצלוח את התקופה הזאת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
הדר פוקס, מכבי פתח תקוה. מאור אלקסלסי
"סומך עליו". הדר פוקס/מאור אלקסלסי

לסיום נשאל השוער הוותיק איך הוא רואה את המשך העונה של קבוצתו: "אני כן יכול לראות את האופק של הקבוצה, אני יכול לראות את היכולות שלנו וכמה איכות יש לנו בהתקפה וכמה זה יכול לבוא לידי ביטוי, אם רק נצליח לייצב את עניין ספיגות השערים. אם נדע לייצב את הנתון הזה, מכבי פתח תקוה לא תסתבך בקרבות תחתית, אבל נהיה חייבים לעשות את הצעד הזה ומשם לצאת מהמשבר. אני חושב שמכבי פתח תקוה קבוצה מצויינת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully