וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להחליף את המוטו: סייף חייב להסיר חלודה כדי להשתלב במכבי חיפה

23.12.2023 / 12:30

הוא נמחק על ידי אגדת העבר מרומניה והתקשה לשחזר את העונה שעברה בה היה "השחקן הכי טוב בנפטצ'י, ובפער". קני סייף מגיע למכבי חיפה כדי לשנות מומנטום, ובאזרבייג'אן יודעים שזה יכול לקרות רק מעמדה אחת: "ביכולת שלו העונה, הוא לא מתאים לרמה"

תקציר: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד 0:4/ספורט1

במכבי חיפה שמחים בשבועיים האחרונים על היכולת של הקבוצה ועל כך שמשהו השתחרר לאחר פתיחת העונה הפושרת, אך במקביל נערכים לחיזוק משמעותי בחלון ההעברות של ינואר. גדי קינדה ודניל לסובוי מועמדים להצטרף ובקבוצה בודקים מועמדים נוספים בעמדות אחרות.

מי שכבר חתם בקבוצה הוא קני סייף, שמתאמן עם חבריו החדשים אך יהיה רשאי לשחק לראשונה רק ב-10 בינואר נגד מכבי תל אביב. סייף מוכר היטב לקהל הישראלי, אך בשנים האחרונות למעט עונה אחת במ.ס. אשדוד שיחק בעיקר בחו"ל. בעונות האחרונות סייף שיחק בנפטצ'י באקו האזרית ואחרי בכורה מוצלחת, חלה ירידה בחודשים האחרונים. כעת הוא מקווה להפוך את המומנטום מחדש אחרי שעבר תקופה קשה.

אלסבאר ממאדוב מאתר הספורט Qafqazinfo. az שופך לנו אור על הקדנציה של סייף בנפטצ'י, ממנה ניתן ללמוד עליו דבר או שניים לקראת האתגר שמחכה לו בכרמל.

"בעונה הראשונה קני היה השחקן הכי טוב בקבוצה, ובפער", קובע ממאדוב. "הוא היה מצויין והדברים נראו טוב מאוד עבורו". אבל העונה כאמור הדברים השתנו, בעיקר על רקע יחסים מעורערים בין סייף לשחקן העבר האגדי אדריאן מוטו שעמד על הקווים. "מוטו לא האמין בו וגם לא נתן לו צ'אנסים. משהו השתבש ביחסים ביניהם וזה התבטא בדקות שקני קיבל. מוטו לא אהב את העובדה שקני שידר שהוא רוצה לעזוב את הקבוצה בקיץ וחיפש לעזוב. לכן כשהוא בא בכל זאת, הוא די מחק אותו. קני ביקש כמה פעמים לעזוב, אבל המועדון לא נתן לו אישור כי רצו שימשיך לככב".

קני סייף שחקן נפטצ'י באקו. דף הפייסבוק של נפטצ'י באקו, אתר רשמי
התחלה מרשימה, סיומת חשודה. סייף בנפטצ'י/אתר רשמי, דף הפייסבוק של נפטצ'י באקו

ממאדוב התייחס ליכולת של סייף כשהוא בכל זאת שיחק. "בהשוואה לעונה שעברה, זה נראה אחרת לגמרי. אם אשתקד קני היה השחקן הטוב בקבוצה, העונה הוא היה חלש מאוד. עם היכולת שהציג העונה, הוא לא מתאים לרמה של מכבי חיפה שכולנו פה ראינו שהיא קבוצה עם שחקנים מצויינים. אבל אם הוא יחזור לכושר הטוב שלו, אז הוא יוכל לעזור".

הכתב האזרי דיבר גם על העמדה של סייף בבאקו. "לא יודע מה מתכננים בחיפה, אבל את הרגעים הטובים שלו באזרבייג'אן הוא עשה בתור ווינגר ימני. הוא שיחק לפעמים גם כמגן ימני, אבל את ההצלחה עשה כשחקן כנף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully