וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קני סייף חתם לשנתיים במכבי חיפה: "זה היה החלום של אבא ז"ל"

19.12.2023 / 15:54

אחרי שנפרד מנפטצ'י באקו, הקשר חזר ארצה וסגר מעגל: "הגשמתי חלום ילדות. בעוספיא כולנו גדלנו כאוהדי מכבי חיפה". המנהל המקצועי גל אלברמן: "האיכות, הניסיון והיכולות שלו יוסיפו המון לקבוצה". הופעת הבכורה הצפויה: ב-10.1 נגד מכבי תל אביב

מיטב ביצועיו של קני סייף במ.ס. אשדוד/ספורט1

עוד לא עבר שבוע מאז שקני סייף נפרד רשמית מנפטצ'י באקו מסיבות אישיות, היום (שלישי) הוא הוצג בתור שחקן הרכש של מכבי חיפה. שחקן הכנף עבר בדיקות רפואיות וחתם בשורות האלופה לשנתיים, אך כמובן שיוכל להתחיל לשחק רק בתחילת החודש הבא, עם תחילת חלון ההעברות של ינואר - הבכורה שלו צפויה להיות ב-10.1 נגד מכבי תל אביב.

לאחר החתימה אמר השחקן: "הגשמתי היום חלום ילדות. כאן בעוספיא כולנו גדלנו כאוהדי מכבי וזה היה החלום של אבא זיכרונו לברכה".

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן: "שמחים להודיע על צירופו של קני סייף לשורות הקבוצה. האיכות, הניסיון והיכולות של קני לשחק במספר עמדות במגרש, יוסיפו המון לקבוצה ויעבו את העמדות בהן אנו חסרים. אנחנו רוצים לברך את קני ולאחל לו התאקלמות מהירה בצבע הירוק והמון בהצלחה בביתו החדש".

מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה: "אנחנו שמחים לצרף לסגל הקבוצה את קני סייף, שצטרף למשפחה הירוקה באופן מידי. אני משוכנע שקני ישתלב במועדון בצורה טובה ומאחל לו הצלחה במדים הירוקים".

קני סייף חותם במכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
סייף עם עובדיה ואלברמן. מספר 15 החדש של הירוקים/אתר רשמי, מכבי חיפה
קני סייף חותם במכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
סייף ומשפחתו במעמד החתימה/אתר רשמי, מכבי חיפה

סייף בן ה-29, תושב עוספיא, החל את דרכו במחלקת הנוער של מכבי חיפה ומשם עבר למועדוני נוער אחרים. הוא שיחק בשנה וחצי האחרונות בנפטצ'י באקו, מקיץ 2022. ב-59 הופעות בקבוצה, כבש 10 שערים ובישל 13 נוספים. לפני כן שיחק סייף במ.ס. אשדוד למשך עונה אחת, שם כבש 4 שערים ובישל 4. בעבר שיחק בגנט (113 הופעות), עימה גם זכה באליפות בלגיה כשלצידו רמי גרשון. בנוסף שיחק סייף באנדרלכט, לכיה גדנסק ובישראל בבני סכנין, הפועל חיפה, עירוני קרית שמונה והפועל ניר רמת השרון. בארצות הברית בשנת 2019 שיחק בסינסינטי.

העונה ערך באזרבייג'ן 18 הופעות בכל המסגרות במדי נפטצ'י, בהן הבקיע פעמיים ובישל פעם אחת. הקבוצה מדורגת במקום השלישי בליגה אחרי 16 מחזורים והיא רחוקה עשר נקודות מהמוליכה קרבאח. בעונה שעברה סייף הבקיע שמונה שערים ובישל 12 ב-41 הופעות בכל המסגרות, שהספיקו למקום השלישי בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully