וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכש של ינואר: אחרי שהפך לחידה, קיקו בונדוסו בדרך לפרוח?

23.12.2023 / 10:00

הניתוח, הכאבים שנמשכים ומקשים על קין לשלב אותו. כ-3 חודשים עברו מאז בונדוסו נפצע ולמרות שהוא כבר חודש בסגל מכבי תל אביב, הוא לא משחק. אז למה השינוי עשוי להגיע בקרוב? תמונת מצב

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 1:0/ספורט1

גם מחר (ראשון, 20:00, ספורט1) מול מכבי פתח תקוה, קיקו בונדוסו לא יעלה בהרכב מכבי תל אביב. אם המשחק יאפשר זאת ומכבי תל אביב תוביל בפער ותרגיש בטוחה בניצחון שלה, יתכן שהקשר הפורטוגלי יעלה כחילוף לכמה דקות.

בונדוסו כבר נכנס מהספסל בניצחון על בני סכנין לפני כשבועיים. גם אז זה היה אחרי שמכבי תל אביב הוליכה 0:3. רובי קין הרגיש שהמשחק כבר הוכרע והוא הכניס את בונדוסו בדקה ה-72. עילאי אלמקייס ומוחמד שכר ניצלו טעויות אישיות של ניר ביטון וצימקו לתוצאה של 2:3. עד הסיום שמרה מכבי תל אביב על הניצחון וחזרה הביתה עם 3 נקודות. בונדוסו לא השפיע על המשחק בסכנין ב-20 הדקות בהן שותף. במשחקים שבאו אחרי זה, הוא כבר לא נכנס לדקה. מול גנט, מכבי נתניה והפועל באר שבע ישב על הספסל ונשאר על הספסל.

במכבי תל אביב מספרים כי הקשר עדיין לא 100 אחוז. שפציעת הברך שעבר לפני למעלה משלושה חודשים, הניתוח שערך והשיקום הממושך, החזירו אותו אמנם לסגל, אבל זה לא שהוא מרגיש במיטבו. יש עדיין רגישות ליד הברך, עדיין יש תלונות על כאבים. בטרנר רובי קין חשב עליו כחילוף, אבל בסוף העדיף את השחקנים הגבוהים שלו כחילופים כי הפועל באר שבע העלתה את מיגל ויטור להתקפה ודחפה אליו כדורים ארוכים. בונדוסו נמוך הקומה, עם הרגישות באזור הניתוח בברך, נשאר על הספסל.

שחקני מכבי תל אביב דריק לוקאסן, קיקו בונדוסו. דני מרון
עדיין בגדר תעלומה. בונדוסו/דני מרון

מאימון לאימון הוא מרגיש יותר טוב וכשמילסון ימריא בקרוב לאליפות אפריקה, החלק הקדמי קצת יתאוורר. הוא הרי יכול לשחק בכמה עמדות בהתקפה. גם בכנפיים וגם מתחת לחלוץ. גם אם לא ינחת כאן רכש משדרג בחודש ינואר, מכבי תל אביב אמורה לקבל את התוספת דרך קיקו בונדוסו, שכבר נחוש להוריד חלודה ולהיות חלק מהמכונה.

גם השחקנים סביבו יודעים שהעונה עוד ארוכה. תיכף מכבי חיפה בשני מפגשים ישירים, גם בליגה וגם בגמר גביע הטוטו, ואפילו היריבות הפחות טובות מתחו את העצבים של מכבי תל אביב בארבעת המשחקים האחרונים בליגת העל. "נצטרך כל שחקן לקראת המשך המשימות וקיקו הוא בטח מישהו שיכול לעזור לנו", אומרים בקרית שלום. "הוא עוד יתרום הרבה כי הוא יכול לשחק בכמה עמדות. סוג של גבי קניקובסקי פורטוגלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully