וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקבוצות ב-NBA למדו את אבדיה. עכשיו נראה איך הוא מתמודד עם זה"

אחרי שאבדיה קבע שיא שלילי בזריקות מול הווריירס, שוב סופסל ברבע האחרון ("החלטה מוצדקת") והמשיך את התקופה הפחות טובה, בוושינגטון מנתחים: "עלו על הטריק שלו", ומצפים לתגובה. ג'ורדן פול קיבל קרדיט מוגזם בערב האמוציונלי? "זה מתכון לאסון"

תיקתקנו, 22.12/ספורט1

התקופה הפחות טובה של דני אבדיה נמשכת. אחרי שהסתפק ב-7 נקודות הבוקר (שבת) בהפסד 129:118 לגולדן סטייט, הפורוורד הישראלי קלע מספר נקודות חד ספרתי ב-7 מתוך 10 משחקים בחודש דצמבר, בו הוא נראה בדעיכה מתמדת.

הלילה אבדיה לא רק ניזון משאריות בהתקפה, לא רק התקשה בהגנה מול הצלפים של גולדן סטייט (כולל מהלך בו סטף קרי היתל בו בצורה אופיינית וקבר שלשה), אלא גם קבע שיא שלילי העונה בזריקות מהשדה, עם 5 בלבד. רק במשחק מול מילווקי בתחילת העונה הוא זרק כמות כזו נמוכה, ובוושינגטון מתחילים לתהות מה עוצר את אבדיה אחרי תקופה אישית מצוינת, וחודש שיא.

לעיתונאים שמסקרים את הוויזארדס יש תשובה חלקית. לטענתם, ב-NBA פשוט למדו את אבדיה. "דני לא מוכן לחדור שמאלה בשום פנים ואופן, וקבוצות עלו על זה עכשיו...", כתבו בבלוג "Bullets Forever". "הקבוצות התאימו את עצמן לדני ובאות מוכנות אליו. השאלה הגדולה היא איך הוא מתכוון להתמודד עם זה, וכיצד יגיב למצב החדש".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Scott Taetsch, GettyImages
צריך למצוא נשק חדש מלבד החדירה ימינה? אבדיה/GettyImages, Scott Taetsch

כמו בלא מעט משחקים העונה, גם הלילה אבדיה שיחק שלושה רבעים בלבד וראה את כל הרבע האחרון מהספסל. ברוב המקרים מדובר במשחקים שכבר הוכרעו ובדקות "מתות" שמאפשרות למאמן וושינגטון ווס אנסלד ג'וניור לשתף שחקני ספסל, אבל לאור העובדה שהספסול של אבדיה הגיע גם במשחקים צמודים יותר בעבר, בוושינגטון כבר מזהים מגמה.

"אני מסכים עם ההחלטה של אנסלד ג'וניור לא לשתף את אבדיה בגארבג' טיים. מצד שני, אני לא מסכים עם ההחלטה לשחק עם בילאל קוליבאלי בגארבג' טיים. שניהם כבר שיקו בדקות משמעותיות העונה", צייץ כתב "האתלטיק" ג'וש רובינס.

כך או אחרת, זה היה עוד משחק מתסכל של וושינגטון, ששוב לא שמרה והציגה התקפה מפוזרת וסוליסטית. ג'ורדן פול שזכה לקבלת פנים מיוחדת מהאקסית במשחק החזרה שלו לסן פרנסיסקו (ותודה לצ'ילבה דריימונד גרין המושעה שלא היה שם כדי להרוס את הרגע) ואף הזיל דמעה כשהוקרן עבורו סרטון שהוכן על ידי הקבוצה, קיבל רישיון לירות באופן חופשי. זה הסתיים עם 25 נקודות במשחק לא יעיל בעליל, עם 7 מ-21 מהשדה. "זה פשוט מגוחך. אנסלד ג'וניור איפשר לפול לעשות הירו-בול רצחני בערב החגיגי שלו, וזה נראה בדיוק כמו שאתה מצפה שזה ייראה - כמו אסון", ציינו בבלוג "BulletsForever".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully