וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב יודעת: "נצטרך לקבל החלטות". המנהלת תדרוש קנס?

הצהובים מודים שהמצב נפיץ אחרי ההחלטה של הזרים לא להגיע לישראל: "לא חיים עם זה בשלום". המנהלת עשויה להתערב - בניגוד לתקדים הפועל ירושלים. בקבוצה מתכננים למתוח את הרוטציה עד כמה שניתן מול הפועל חיפה: "נקווה לעבור את זה ללא פציעות"

תיקתקנו, 22.12/ספורט1

מכבי תל אביב תעלה הערב (שבת, 19:20) למשחקה השני בליגת העל כשתארח את הפועל חיפה בהיכל מנורה. 5,000 צופים יוכלו להיכנס בשערי ההיכל, אך נכון לעכשיו ההערכות שבגלל הסיטואציה שנוצרה סביב המשחק, לא תגיע הכמות המורשית.

הצהובים יופיעו למשחק ללא כל השחקנים הזרים של הקבוצה. במשך יותר משבוע התנהלה מכבי סביב סוג של סימן שאלה לגבי הגעת הזרים לאחר שהשחקנים הבהירו כי לא יגיעו לשני המשחקים, אך במועדון האמינו כי חלקם בסופו של דבר יגיע. לקראת משחק היורוליג נגד באסקוניה, החלו במכבי להבין כי הזרים עומדים איתנים בעמדתם, והחליטו לערוך שיחה אחרונה לאחר ההפסד לכוכב האדום, בה הבהירו ראשי הצהובים כי הם מצפים מהם כן להגיע למשחקים.

בהודעת המועדון אמש לא צוינה כל סיבה לכך שהשחקנים הזרים לא הגיעו, אך שילוב בין חג המולד לבין הקיצוץ בשכר והמצב בישראל הובילו להחלטה.

"שלא יהיו טעויות, הייתה ציפייה מהשחקנים כן להופיע וזה לא משהו שאנחנו חיים איתו בשלום", סיפר אחד מאנשי מכבי אתמול בשעות הלילה, "נצטרך לקבל החלטות כדי שדבר כזה לא יקרה בעתיד".

מי שעשויה להתערב בנושא היא מנהלת הליגה, שכזכור לא קנסה את הפועל ירושלים לפני שבועיים כשהופיעה ללא זרים, לאחר שבירושלים עשו מאמץ לצרף שחקנים ברגע האחרון. "זאת סיטואציה שונה לגמרי", סיפר אחד מחברי הדירקטוריון שדורש כי מכבי תיקנס. "ירושלים הייתה במצב ביטחוני אחר ממה שיש היום, השחקנים שלה עוד לא התייצבו פה פעם אחת, ולא היה סיפורי רקע אחרים. מכבי תצטרך לענות על הרבה מאוד שאלות".

תמיר בלאט, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
רוטציה קצרצרה. בלאט/דני מרון

על המגרש הערב יעמדו לרשותו של עודד קטש 11 שחקנים, מתוכם שלושה שחקנים של קבוצת הנוער - אורן סהר, זיו ברקו וירון גולדמן, שני שחקני אליצור שומרון רועי בכר ושחר דורון ששניהם שיחקו אתמול בניצחון החוץ ברמת השרון, ושישה שחקני הסגל הבכיר כשג'ון דיברתולמיאו שלא שיחק בחודש האחרון בשל פציעה במפשעה, נמצא בספק.

במכבי מתכוונים להכניס לרוטציה את בכר ודורון, וייתכן שגם את אחד משחקני הנוער. "אי אפשר שחמישה-שישה שחקנים ישחקו 30 דקות פעמיים תוך 48 שעות", אמר אחד מאנשי הצוות של מכבי, "אם הרוטציה תהיה של שמונה שחקנים, נוכל לחלק בין 20 ל-30 דקות לכולם, ונקווה לעבור את המשחקים האלה בשלום וללא פציעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully