וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד משחק חד צדדי: וושינגטון נכנעה לגולדן סטייט, 7 לאבדיה

ג'ורדן פול חזר לסן פרנסיסקו לראשונה מאז שנשלח בטרייד וקלע 25 אבל הוויזארדס הפסידו 129:118 אחרי שהפער עמד על יותר מ-20 במחצית השנייה. אבדיה הוסיף 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, אבל שוב נראה פאסיבי. 30 לקרי, הווריירס עם ניצחון רביעי ברצף

תיקתקנו, 22.12/ספורט1

וושינגטון חתמה הבוקר (שבת) את מסע משחקי החוץ שלה עם תבוסה נוספת, 129:118 מול גולדן סטייט, שהיה ההפסד ה-19 של הקבוצה ב-21 משחקיה האחרונים. הוויזארדס ירדו למאזן 23:5 מתחילת העונה, בעוד גולדן סטייט רשמה ניצחון רביעי ברציפות והגיעה למאזן חצוי של 14:14.

אחרי הניצחון הצמוד בפורטלנד, וושינגטון הגיעה לסן פרנסיסקו לערב החגיגי של ג'ורדן פול שחזר למפרץ לראשונה מאז גולדן סטייט העבירה אותו בטרייד. פול לקח על עצמו את המשחק, אבל כמו ברוב המקרים העונה זה הסתיים עם ניצחון קליל של היריבה.

דני אבדיה שסיפק דאבל-דאבל במשחק האחרון, הסתפק הפעם ב-7 נקודות (2 מ-5 מהשדה, 3 מ-3 מהעונשין) לצד 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ב-20 דקות. אחרי המשחק הלילה, הפורוורד הישראלי עומד על שבעה משחקים מתוך 10 בחודש דצמבר עם מספר נקודות חד ספרתי, והנסיגה המסוימת ביכולתו נמשכת.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
לא מספיק פעיל בהתקפה. אבדיה/רויטרס

המחצית הראשונה עוד הייתה מאוזנת. קייל קוזמה פתח חזק, ג'ורדן פול לקח את המושכות באופן צפוי למדי (אחרי שקיבל טקס קבלת פנים מהווריירס) והוויזארדס נשמרו במרחק נגיעה. אבדיה שפתח בחמישייה ונראה פאסיבי למדי בדקות הראשונות, סיפק דקות טובות ברבע השני במהלכן קלע את כל 7 הנקודות שלו במשחק, ועזר לוושינגטון לרדת להפסקה בפיגור מינימלי של נקודה אחת בלבד.

כל זה השתנה במחצית השנייה. סטף קרי חימם את הידית, ג'ונתן קומינגה הבליח עם משחק התקפי מצוין וגם קליי תומפסון עשה את שלו. גולדן סטייט עלתה ליתרון 20 ומעלה לקראת סיום הרבע השלישי, ומשם הדרך לגארבג' טיים המסורתי ברבע האחרון בו אבדיה יושב על הספסל, הייתה קצרה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, לצד ג'ורדן פול, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
לא כוחות. קרי מול ג'ורדן פול/רויטרס

קרי הוביל את גולדן סטיייט עם 30 נקודות ו-7 אסיסטים, ג'ונתן קומינגה הוסיף 22 נקודות ולקליי תומפסון היו 20. ג'ורדן פול הוליך את הוויזארדס מנגד עם 25 נקודות באחוזים נמוכים (7 מ-21 מהשדה, 3 מ-12 מהשלוש). קורי קיספרט תרם 18 מהספסל, דניאל גאפורד הוסיף 15 אבל הוויזארדס שוב לא היו תחרותיים מול יריבה איכותית.

הוויזארדס יחזרו לוושינגטון אחרי חמישה משחקי חוץ ויארחו את אורלנדו בלילה שבין שלישי לרביעי, בתקווה להפתיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully