וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם שחקני נוער וצעירים נוספים בסגל: מכבי תל אביב תארח את הפועל חיפה

22.12.2023 / 19:10

לאחר שהזרים החליטו לא להופיע למשחקי הליגה יארחו הצהובים את החבורה של גיא גודס (שבת, 19:20). דיברתולומיאו עדיין בספק, דורון ובכר צפויים לקבל דקות. בחיפה מנסים לחזק את הסגל

תיקתקנו, 22.12/ספורט1

שחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שבת, 19:20) בהיכל מנורה שם תארח מכבי תל אביב את הפועל חיפה. לצהובים זה יהיה משחק הליגה השני של העונה, אחרי שניצחו את בני הרצליה לפני פחות משבועיים, והם יקיימו משחק נוסף ביום שני הקרוב. הפועל חיפה שיחקה כבר חמישה משחקים, וניצחה רק פעם אחת. שתי הקבוצות נפגשו 41 פעמים באולמה הביתי של מכבי תל אביב, כשחיפה מנצחת רק פעמיים.

הסיפור הגדול הוא כמובן ההחלטה של הזרים של מכבי תל אביב לא להגיע למשחק. במכבי תל אביב ניסו במשך יותר משבוע לשכנע את השחקנים הזרים להגיע ארצה, אבל הם דבקו בהחלטתם, גם אחרי שיחה עם ההנהלה שבאה אחרי ההפסד לכוכב האדום בלגרד אמש. כלפי חוץ טוענים הצהובים כי הזרים רוצים לחגוג את חג המולד עם משפחתם, אך הקיצוץ בשכר השחקנים היה גם במערכת השיקולים. הקפטן ג'ון דיברתולומיאו עדיין בספק להתמודדות, כשחוץ ממנו רק חמישה שחקנים ישראלים בכירים עומדים לרשות עודד קטש, כולל עומר מאייר בן ה-17. מי שישלימו את הסגל הם שלושה שחקני נוער ושני שחקני אליצור שומרון - שחר דורון ורועי בכר.

עומר מאייר, מכבי תל אביב. דני מרון
לפתע הוא שחקן רוטציה חשוב. מאייר/דני מרון

למרות הסגל החסר במיוחד של מכבי תל אביב, הצרות של הפועל חיפה לא מאפשרות לה להרגיש פייבוריטית בהתמודדות. החבורה מהכרמל הספיקה להפסיד לרוב קבוצות התחתית, כולל להפועל גליל עליון שהייתה עם זר אחד בלבד, ואחרי שני משחקים תחת גיא גודס לא נראה שהמאמן מצליח להוציא מהסגל הנוכחי יותר מדי. בחיפה מחפשים אחר חיזוק זר לסגל, אך בשלב הזה ללא הצלחה. מי שהצטרף לקבוצה השבוע הוא המתאזרח מקס לוויץ' שצפוי לערוך את הבכורה שלו, בעוד ג'ורדן קובלין יישאר מחוץ לסגל. איתי מושקוביץ' ועמית שמחון צפויים להמשיך להיעדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully