וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי מעלה אדומים הפתיעה את ראשל"צ, שומרון חזרה לנצח

ניצחון בכורה למארחת עם 86:93 על הכתומים, א.ס. רמה"ש הפסידה 87:80 לאליצור שומרון שעצרה את רצף ההפסדים

תיקתקנו, 22.12/ספורט1

המחזור החמישי בליגה הלאומית הושלם היום (שישי) עם שני משחקים צמודים. במוקד, מכבי מעלה אדומים הפתיעה את מכבי ראשון לציון והשיגה נצחון בכורה העונה. הכתומים עם נצחון בודד. אליצור שומרון נעזרה ב-23 נקודות של יובל לוין כדי לצאת עם נצחון מרמת השרון.

מכבי מעלה אדומים - מכבי ראשון לציון 86:93

ניצחון בכורה העונה למכבי מעלה אדומים שהושג בצורה מרשימה, ובעיקר בזכות מתן בן אקן (23 נקודות) ודניאל נג'ר שהיה רחוק אסיסט מטריפל דאבל. כבר מהפתיחה המקומיים היו נחושים יותר ועם מטווח שלשות עלו ליתרון דו ספרתי שנשמר כמעט עד סוף הרבע השלישי. מכבי ראשון לציון עשתה קולות של קאמבק, אבל בכל פעם בן אקן ונג'ר הצליחו לבלום את המומנטום.

מתן בן אקן ודניאל נג'ר העניקו למעלה אדומים יתרון 7:11 בפתיחה. רועי אבנרי ומתן בן אקן קלעו שלשות במעבר - 10:19 למעלה אדומים. האורחים חזרו מפסק זמן, אבל ההגנה החלשה נשארה ורועי אבנרי קבע 21:33 לאחר הרבע הראשון. גם בפתיחת הרבע השני הביתיים שמרו על היתרון שלהם - 32:44, 5 דקות למחצית. מתן בן אקן סיפק עוד שלשה ועם סל ועבירה של ברק אוריון הלוח הראה 32:50. עד למחצית מעלה אדומים המשיכה בשלה והוליכה 41:57. גם בפתיחת הרבע השלישי היתרון המקומי נשמר - 49:65, 4 דקות לרבע האחרון. אריאל דרעי הגיע ל-26 נקודות עם שתי שלשות וזה רק 59:69. האחרון לא עצר והוסיף סל ועבירה ועם שלשה נוספת של שלו לוגשי זה רק 67:72 בתום הרבע השלישי. מכבי מעלה אדומים הצליחה להגדיל את היתרון עם יכולת נהדרת של דניאל נג'ר שקבע 71:81. הכתומים הגיבו עם 7 נקודות ברצף, ומנגד בהתקפה קריטית מתן בן אקן קבר שלשה אדירה. מכבי ראשון יכלה להוריד מספר פעמים לפוזישן אחד אבל כשלה והמשחק הוכרע.

דניאל נג'ר מכבי מעלה אדומים. מכבי מעלה אדומים, אתר רשמי
עצרו רצף של שני הפסדים. נג'ר/אתר רשמי, מכבי מעלה אדומים

א.ס. רמה"ש ירק השדה - אליצור שומרון 87:80

אחרי שני הפסדים רצופים, אליצור שומרון חוזרת לנצח ומנחילה הפסד שלישי רצוף לקבוצה של גיא קנטור. האורחים פתחו טוב את המשחק ועלו ליתרון דו ספרתי בשלב מוקדם, אך רמה"ש הצליחה לכפות משחק צמוד ואף עלתה ליתרון 71:73 כ-5 דקות לסיום. דווקא כאן, הביתיים נעצרו ועם שני מהלכים גדולים של יובל לוין (23 נקודות) הבטיחו ניצחון חוץ יקר.

האורחים פתחו טוב את המשחק ועלו ליתרון מוקדם 14:5 בזכות אביב שמעוני ואייל שולמן. הביתיים נכנסו למשחק עם נקודות של אופק גול ורום גפן, אך הרבע נגמר ב-24:13 לשומרון. הרבע השני נפתח בריצת 7-13 והפער ירד ל-31:26, 5 דקות למחצית. אלון דרוקר ואביב שמעוני קלעו 7 נקודות ברצף, אך אופק מחכה קבר שלשה והוריד ל-36:28. שחר דורון הגיב עם 5 נקודות ברצף ובמחצית הלוח הראה 43:34. אופק גול, עמית ביר כץ ואופק מלכה פתחו טוב את הרבע השלישי והצליחו לקזז ל-53:51 בלבד. שחר דורון מיד ענה בשלשה ועד סוף הרבע היתרון הקטן של האורחים נשמר - 66:62. המקומיים כפו שיוויון בפתיחת הרבע האחרון, אלא ששוב אליצור שומרון הענישה בשלשה, מנגד רום גפן ענה בשלשה קשה עם הקרש - 71:71, 5 דקות לסיום. דור ענבי השלים מהפך עם סל מחצי מרחק, בעוד אליצור שומרון נתקעה התקפה אחר התקפה עד שיובל לוין קטע את הבצורת - 73:73, 2 דקות וחצי לסיום. שלשה גדולה של יובל לוין בתוספת עבירה בלתי ספורטיבית על שחר דורון - 80:75, דקה לסיום. הביתיים לא קלעו בשתי הזדמנויות והפסידו את המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully