וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "רוצים להתקרב למקום השישי. שמח שהקהל חוזר"

22.12.2023 / 10:35

מאמן בית"ר ירושלים סיפר על עומס המשחקים וההכנות לקראת המשחק מול הפועל באר שבע (שבת, 19:30, ספורט2): "חשוב שהשחקנים יתאוששו, בגלל רצף המשחקים. נעשה שינויים ונייצר יציבות". המועדון יארח בטדי את איתי רגב שחזר מהשבי

תקציר: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים 3:0/ספורט1

בית"ר ירושלים תארח מחר (שבת, 19:30, ספורט2) במסגרת המחזור ה-11 של ליגה העל לראשונה מאז מתחילת המלחמה באצטדיון טדי מול הקהל הביתי את הפועל באר שבע. הצהובים-שחורים יגיעו למשחק החשוב אחרי ניצחון 0:3 מרשים על מכבי נתניה, ויקוו לחבר ניצחון שני רצוף ולברוח מהתחתית לכיוון מחוזות אמצע הטבלה. מחזיקת הגביע כבר סופרת ארבעה משחקים רצופים ללא הפסד, ולקראת המשחק מול האקסית, יוסי אבוקסיס סיפר על ההכנות ולוח המשחקים הצפוף של הקבוצה.

"אנחנו ברצף משחקים של כל שלושה ימים משחק, שחקנים יצטרכו לנוח ולהתאושש", סיפר המאמן. "אנחנו נעשה אימונים בקצב להגיע לבאר שבע. יש שם שחקנים מצוינים, אולי בתקופה פחות טובה, אבל אנחנו רוצים להשיג נקודות. כמו שאמרתי, מינוס ארבע הנקודות יושב לנו בראש ואנחנו רוצים להתקדם בטבלה ולהתקרב למקום השישי. כל משחק הוא קרב, הכל צפוף. יש קבוצות עם עונה מדהימה כמו ריינה, אבל פרט לכך יש קרב, כל משחק פה הוא על שש נקודות, כמובן שגם צריך להסתכל איך מתקדמים גם ביכולת וגם בתוצאות. אנחנו צריכים לייצר יציבות".

שלט להנצחת הנופלים בית"ר ירושלים טדי. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שלט ההנצחה בטדי לנופלים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אבוקסיס הוסיף והתייחס לחזרת הקהל ליציעים בטדי: "נגד נתניה היה קהל, וכבר היתה אווירה של טירוף, של כיף, לשמוע את האנרגיות. בלי קהל זה לא כדורגל. אני שמח שחוזר ומקווה שיחזור כל הקהל, ויחד עם זאת צריך לזכות ולהזכיר כמה אנחנו מחכים לכל החטופים שיחזרו אלינו הביתה כולם במהרה".

המאמן סיכם: "אני רוצה לקבל יציבות, אני רוצה לקבל משחקנים את הרמה שלהם. בגלל הרצף משחקים, חשוב מאוד איך השחקנים יתאוששו. צריך לזכור שמגיעים אחרי חודשיים בלי כדורגל ופתאום כל שלושה ימים משחק. זה לא יהיה אותו דבר. אולי נצטרך לעשות שינויים. לעשות ריענון. קשה מאוד ככה, זה גוף בסופו של דבר, ויש עייפות בסופו של דבר. אני מקווה שנביא יכולת טובה יותר גם למשחק".

עדי יונה שכבש מול מכבי נתניה בנגיחה הוסיף: "חזרנו אחרי פגרה ארוכה, יוסי נותן לנו את הכלים. אנחנו מנסים לעשות הכל כדי להשתפר. להיראות הרבה יותר טוב, אבל אנחנו שמחים שבשבוע שבועיים האלה אנחנו מביאים נקודות מכל המשחקים. מקווים להביא את המשחק שלנו יותר לידי ביטוי. משחק עם קהל ובלי קהל הוא שונה לחלוטין. אנחנו מחכים לראות אותו מחר בטדי. תמיד כיף שהקהל שלנו איתנו. עכשיו צריך לצבור כמה שיותר נקודות ולהגיע למקום שאנחנו ראויים לו. "מבחינה אישית, אני מציב לעצמי יעד להביא את היכולות שלי יותר למשחק. אני יכול להעיד על עצמי, שבסופו של דבר כיף לי והדרייב שלי הוא לשחק עם קהל. אני רוצה לשחק עם מגרשים עם קהל, לי זה עוזר, אני אוהב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
איחוד מרגש של איתי רגב ג'רבי עם אחותו מיה, ששוחררה לפני מספר ימים, בבית חולים סורוקה, 30 בנובמבר 2023. ללא, אתר רשמי
חזר הביתה ויתארח במשחק של קבוצתו האהובה. איתי ומיה רגב/אתר רשמי, ללא

במועדון הירושלמי הודיעו כי הם יארחו את איתי רגב, אוהד הקבוצה שנחטף ממסיבת "נובה" ב-7 באוקטובר, ושוב יחד עם אחותו מיה. איתי יגיע למשחק מלווה באביו ויהיה חלק מטקס מרגש אותו יערוך המועדון לפני שריקת הפתיחה. כמו כן, בבית"ר יקריאו את שמות האוהדים והחיילים שנפלו ונרצחו מאז תחילת המלחמה, כשהקהל ידליק פנסים לזכרם ואורת האצטדיון יוחשכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully