וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: סוארס חתם רשמית באינטר מיאמי, גרינווד על הכוונת של הגדולות

עודכן לאחרונה: 22.12.2023 / 19:24

החלוץ האורוגוואי הוותיק התאחד עם מסי, אלבה ובוסקטס ב-MLS. ברצלונה וריאל מדריד מחזרות אחר המושאל לחטאפה, השדים האדומים מוכנים למכור אותו ויחפשו בלם וחלוץ זולים בינואר

שערי השבוע, 20.12/ספורט1

העברות

* שוב ביחד: לואיס סוארס, החלוץ האורוגוואי שרשם עונה מצוינת עם מאזן דו ספרתי של שערים ובישולים בגרמיו, חתם היום רשמית לעונה אחת באינטר מיאמי, הקבוצה בה משחקים חבריו הטובים ליאונל מסי, ג'ורדי אלבה וסרג'יו בוסקטס. "אני נרגש מאוד מהאתגר החדש הזה", אמר החלוץ. "אני כבר לא יכול לחכות להתחיל, ומוכן לעבוד כדי להגשים את החלום של המועדון ולזכות בתארים".

שמועות

* ב"סאן" טוענים: ברצלונה, אתלטיקו וריאל מדריד מביעות עניין במייסון גרינווד, המושאל כרגע ממנצ'סטר יונייטד לחטאפה. השדים האדומים מוכנים למכור אותו.

* לפי "האתלטיק", יונייטד תחפש בינואר חלוץ ובלם זולים - בין אם בעסקאות רכישה או מכירה. ג'יידון סאנצ'ו, רפאל וראן, קאסמירו, אנתוני מרסיאל ודוני ואן דה בייק צפויים לעזוב עם פתיחת החלון.

* בנאפולי אישרו: "אליף אלמאס יעבור לר.ב. לייפציג". הקשר הצפון מקדוני יצטרף לשוורים תמורת 25 מיליון יורו ויוצג באופן רשמי כבר בשבוע הבא.

* בתקשורת הספרדית טוענים שבורחה מיוראל מבוקש במספר קבוצות פרמיירליג. החלוץ בן ה-26 של חטאפה עשוי לעבור בינואר לאחת מבין קריסטל פאלאס, ברנטפורד ופולהאם.

* ב"talkSPORT" מדווחים שעל אף ההתעניינות מווסטהאם וארסנל, דומיניק סולאנקה לא יעזוב את בורנמות' בחודש הבא".

* ב"סקיי ספורטס" טוענים שטוטנהאם מעוניינת להחתים את קונור גלאגר. הקשר של צ'לסי, שדווקא נכנס לרוטציית בקישור תחת מאוריסיו פוצ'טינו, נמצא בראש רשימת היעדים של התרנגולים לחודש ינואר.

* קאסמירו יעזוב את מנצ'סטר יונייטד כבר בשבוע הבא? על פי ה"מירור", הברזילאי זכה להצעה של חוזה עתק בקבוצה מערב הסעודית, כשהשדים האדומים ינסו לקבל הצעה כספית נאה מאותה קבוצה.

מייסון גרינווד שחקן חטאפה בועט פנדל. Fran Santiago, GettyImages
רק הגיע, כבר יעזוב? גרינווד/GettyImages, Fran Santiago

* בארגנטינה טוענים שאבר באנגה בן ה-35, המשחק בקטאר, בדרך חזרה לבוקה ג'וניורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully