וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניגוד לדעתו של אלמוג כהן: אייל סגל קיבל את ההחלטה לפטר את קוז'וך

22.12.2023 / 8:57

המנהל המקצועי רצה לתת את הקרדיט למאמן לשעבר של מכבי נתניה גם מול הפועל חיפה (שבת, 18:00, ספורט4), אך הבעלים קיבל את ההחלטה לבדו

תקציר: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים 3:0/ספורט1

מכבי נתניה הודיעה אמש (חמישי) על פיטוריו של המאמן רן קוז'וך, ומי שצפוי להעביר את אימון הבוקר, הוא מאמן קבוצת הנוער דן רומן, כפי שפורסם אמש בוואלה! ספורט. הבוקר מתברר שדרמה לא קטנה התחוללה אמש במועדון, כאשר פיטוריו של המאמן קוז'וך, התקבלו בהחלטה בלעדית של הבעלים אייל סגל ובניגוד לדעתו של המנהל המקצועי אלמוג כהן, שאף אמר למספר גורמים במועדון, בסיום משחק ההפסד לבית"ר ירושלים שצריך לתת לקוז'וך לעמוד על הקווים במשחק החוץ נגד הפועל חיפה (שבת, 18:00, ספורט4) ולקבל החלטות לאחר מכן. בסופו של דבר הן לאור התוצאות האחרונות, אבל גם הרבה בשל לחץ האוהדים, החליט סגל לקחת על עצמו את ההחלטה וכהן קיבל את הדברים ממש בסמוך לשיחה שנעשתה בין המנכ"ל גיל לב לקוז'וך. גורם במועדון מספר שכהן לא אהב את העובדה שכך התקבלה ההחלטה ובניגוד לרצונו.

מכבי נתניה ניצחה אמנם העונה רק פעמיים מתוך עשרה משחקי ליגה ומדורגת על סף הקו האדום עם תשע נקודות בלבד, אולם למרות התוצאות הלא טובות, האמינו גם קוז'וך וגם אלמוג כהן שאפשר לעשות שינויים כאלה ואחרים מתוך הסגל הנוכחי ולהוציא את הקבוצה מהבוץ בו היא נמצאת. למרות כל אלה, הופעל לחץ הגדול מצד האוהדים, שקיללו את קוז'וך כבר מדקות הפתיחה במשחק נגד בית"ר ודרשו את פיטוריו, וגם העבירו להנהלה מסרים רבים בנוגע לכך. מסתמן שבשל הלחץ שלהם והמסרים הרבים שעלו מהקהל ברשתות החברתיות, הם היו חלק מכריע בקבלת ההחלטה לסיים את תפקידו של קוז'וך, שרק בעונה שעברה, הביא את נתניה מהמקום הלפני האחרון, אל הפלייאוף העליון וגמר הגביע.

מאמן מכבי נתניה רן קוז'וך עם אלמוג כהן. ברני ארדוב
המנהל המקצועי לא אהב את ההחלטה שהתקבלה בלעדיו. כהן וקוז'וך/ברני ארדוב

המאמן המפוטר וגם אלמוג כהן, עוד שוחחו עם השחקנים אמש לפני האימון וקוז'וך אפילו העביר את אימון הבוקר של הקבוצה אמש ומיד בסיומו נקרא לחדרו של המנכ"ל לב ושם נמסרה לו ההחלטה.

כחלק ממהלך פיטורי קוז'וך התבקש אלמוג כהן באופן זמני לרדת לקווים ולאמן את הקבוצה הן באימון היום והן מחר במשחק החשוב נגד הפועל חיפה, אך בשלב זה הוא מסרב לכך וכאמור דן רומן שעושה עבודה טובה מאוד בקבוצת הנוער, התבקש לאמן הבוקר את הבוגרים וככל הנראה גם יעמוד מחר על הקווים בסמי עופר. רומן מוערך מאוד בקרב הנהלת המועדון שצפויה לתת לו כעת את המושכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully