וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולקאניס עמד על הקווים, אייאקס הפסידה לראשונה אי פעם לקבוצת חובבים

בהיעדר ואנט סחיפ, העוזר ואקס הפועל תל אביב ראה את הרקולס מהליגה הרביעית כובשת בתוספת הזמן ועולה לשמינית גמר הגביע עם 2:3 סנסציוני

תקציר: הרקולס - אייאקס 2:3/ספורט1

אייאקס התאוששה מפתיחת העונה הקטסטרופלית והיא כבר במקום החמישי בליגה ההולנדית, אך בגביע הערב (חמישי) היא חוותה רגע שפל נוסף עם הפסד 3:2 להרקולס החובבנית בשלב 32 האחרונות. עבורה מדובר בהפסד ראשון אי פעם לקבוצה חובבנית, כאשר עוזר המאמן מייקל ולקאניס עמד על הקווים במקום ג'ון ואנט סחיפ ששוהה באוסטרליה לכבוד חתונת בנו.

מועדון הפאר מאמסטרדם מצא את עצמו בפיגור כפול וסנסציוני פחות מחצי שעה לסיום מול הקבוצה מהליגה הרביעית. טים פיטרס כבש בדקות ה-16 וה-66, אך אז החל הקאמבק של האורחת. בריאן ברובי שעלה מהספסל צימק את התוצאה בדקה ה-83, וצ'ובה אקפום כבר חגג את ההליכה להארכה עם השוויון בדקה ה-89.

השער של אקפום, לצערו, לא היה האחרון בזמן החוקי והמילה האחרונה הייתה שייכת לקבוצה מהליגה החובבנית. המחליף מאטס חרוטנברג, ברגע הגדול בקריירה שלו, הבקיע את שער הניצחון שלוש דקות לתוך תוספת הזמן והכניס את אלפי הצופים באצטדיון הקטן לאופוריה.

שחקני הרקולס חוגגים ניצחון סנסציוני על אייאקס. GettyImages
סנסציית ענק. הרקולס חוגגת/GettyImages

אייאקס יצאה לפגרת חורף קצרה של שלושה שבועות, ותשוב ממנה ב-14 בינואר כשתתארח בליגה ההולנדית אצל גו אהד איגלס. באירופה אייאקס תשתתף בשלב הפלייאוף של הקונפרנס ליג ותפגוש את בודו גלימט מנורבגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully