וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "ההצלחה הפתיעה גם אותנו, אבל אנחנו לא מתבלבלים"

מאמן בני ריינה ל"מחוץ לקווים" נוכח פתיחת העונה הטובה: "אירופה? אי אפשר לסמן על זה וי במחזור העשירי. ככל שנבטיח הישארות יותר מוקדם נוכל לשנות מטרות. התחברתי למועדון, כאן אין מלחמות ומאבקים בתקופות פחות טובות"

מחוץ לקווים עם מאמן בני ריינה שרון מימר, 21.12/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחד הסיפורים הגדולים של העונה בליגת העל הוא ללא ספק בני ריינה. הקבוצה שבשנה שעברה שרדה בקושי את עונת הבכורה בליגה הראשונה חולקת עם מכבי חיפה (לה משחק חסר) את המקום השני, כאשר היא נחלה הפסד בודד בעשרה מחזורים. מי שמוביל את ההצלחה הוא שרון מימר, שאחרי קדנציה במספר רב של קבוצות בליגת העל סוף סוף מצא את המקום שבו הוא פורח מקצועית. לכבוד פתיחת העונה המצוינת, מימר התראיין לתכנית "מחוץ לקווים" המשודרת בוואלה! פלוס וסיפר על סוד ההצלחה.

הקבוצה משחקת עם ארבעה שחקנים מקדימה - האם הסגנון ההתקפי הוא זה שעושה את ההבדל?

"זה עושה את ההבדל, יש לנו יותר כלים התקפיים וזה גורם ליריבה להיות תחת סכנה רוב הזמן. למרות שאנחנו עם ארבעה החלוצים אנחנו עדיין מאוד מחויבים בהגנה ומאוזנים. ספגנו רק שער אחד יותר ממכבי תל אביב, אנחנו מקום שני בספיגות. זה מראה על קבוצה מאוזנת ומבחינתי זה הכי חשוב".

מאמן בני ריינה, שרון מימר, עם שחקן הקבוצה שלומי אזולאי. מאור אלקסלסי
"הוא אנדרייטד". מימר עם שלומי אזולאי/מאור אלקסלסי

על שלומי אזולאי, שסופר כבר חמישה שערי ליגה.

"גם בעונה שעברה שלומי כבש שבעה שערים והיה לו חלק חשוב בהישארות של ריינה בליגה. הוא התחבר למועדון ומקבל את השקט לעשות את מה שהוא יודע, הוא אנדרייטד. הוא שחקן ברמת אינטליגנציה מאוד גבוהה וכך גם ברמה הטכנית, שחקן של מספרים. שמח שהוא נהנה ומביא את זה למגרש, זה מביא המון תועלת לבני ריינה".

האמון בגד עמוס בין הקורות.

"זו קבוצה שנייה שאני מביא אליה את גד עמוס. לבני סכנין הבאתי אותו מהליגת הלאומית ונתתי לו את אפודת השוער הראשון. לשמחתי הוא עשה התקדמות גדולה והגיע גם לנבחרת, אני הכי שמח בעולם שהסכים לבוא לריינה בתחילת השנה כדי לייצב לנו את העמדה הזו. יש לו חלק חשוב בהצלחה של ריינה".

בני ריינה היא קבוצה בלי יותר מדי מסורת, סינדרלה כמו ג'ירונה או לסטר.

"זה מפתיע גם אותנו מבפנים. לא נשקר לעצמנו, לא ציפינו לדבר הזה אחרי שנשארנו בליגה עם הרבה קשיים. מנסים להתקדם כמועדון, לפני שבע שנים ריינה הייתה בליגה ג', יש הרבה קשיים מסביב ואנחנו בונים את זה לאט לאט. הצלחנו לחבר סגל טוב וזה הכי חשוב, יש פה חומר שחקנים מצוין כולל כל המעטפת, גם לעומק - יש שחקנים טובים שמעבים את השחקנים שבהרכב. בליגה שיש בה את מכבי חיפה, מכבי תל אביב והפועל באר שבע שאמורות להיות מעל הליגה ועוד קבוצות עם תנאים, סגלים ותקציבים יותר גבוהים אנחנו מפתיעים את עצמנו. לאן אנחנו יכולים להגיע? לא מתעסקים בזה, לא מסתכלים מטר מעבר למשחק הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן בני ריינה שרון מימר. מאור אלקסלסי
לא משנה מטרות, בינתיים. מימר/מאור אלקסלסי

איך מתמודדים עם המציאות הזו בקבוצה מעורבת?

"כמו כל הליגה, ריינה גינתה את כל מה שקרה. הרבה שחקנים באו איתנו לבקר מפונים ולתמוך באנשים שעברו את האסון הזה. ריינה מתנתקת מהפוליטיקה ומתעסקת רק בבני אדם. יש לנו בקבוצה שחקנים מכל מגוון הדתות, כולנו כמו משפחה אחת ומכבדים אחד את השני, הפוליטיקה לא נכנסת לשנייה אצלנו".

האם המטרות השתנו? עלייה לאירופה היא אפשרית?

"אי אפשר לסמן וי על עלייה לאירופה במחזור העשירי. התחלנו מצוין ואנחנו נהנים כל רגע מהעבודה, אנחנו לא מתבלבלים. ריינה מבינה שצריך לבנות בסיס מסוים ולא לרוץ קדימה. אחרי השנה הקשה בעונה שעברה הצהרנו שנלך לעונה שקטה במרכז הטבלה וננסה להישאר כמה שיותר מוקדם, זה מה שמוביל אותנו גם עכשיו. ככל שנעשה את זה יותר מוקדם, נשנה מטרות, אבל מטרות הן לא מה שמוביל אותנו כי אנחנו באים לכל משחק כדי לנצח".

בריינה אתה נהנה יותר מתמיד?

"כשמצליחים כולם נהנים, אבל אין ספק שהתחברתי מאוד למועדון. אני מקבל את השקט והתמיכה לעשות את מה שאני יודע, יחסים טובים עם הבעלים זה גם חלק מסוד ההצלחה, השילוב הזה הוא חלק מההצלחה של ריינה. אנחנו עוברים גם את התקופות הפחות טובות ביחד, בלי להיכנס למאבקים ומלחמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully