וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה סירב להתייחס, ווקר אמר: "השאלות האלה לא מכבדות"

האנגלים מזלזלים בפלומיננזה לפני גמר אליפות העולם לקבוצות (שישי, 20:00, ספורט1), מאמן מנצ'סטר סיטי ושחקן ההגנה נשמעו אחרת: "נפגוש קבוצה מצוינת". עם זאת, המגן הודה: "לא יודע אם זכייה תהיה רגע השיא שלי בקריירה". דוקו והולאנד שוב ייעדרו

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:3 על אוראווה רדס בחצי גמר אליפות העולם לקבוצות/ספורט1

מנצ'סטר סיטי זכתה בעונה שעברה בטרבל מדהים, שכלל את תואר אלופת אירופה. מחר (שישי, 20:00, ספורט1) היא תוכל על כר הדשא בערב הסעודית להוסיף לארון הגביעים שלה אחד נוסף וחשוב במיוחד, כשתתמודד נגד פלומיננזה הברזילאית על תואר אלופת העולם לקבוצות.

בחצי הגמר לא התקשתה מנצ'סטר סיטי וניצחה את אוראווה רד דיימונדס היפנית בתוצאה 0:3, עשתה זאת בקלות על אף שחסרה את ז'רמי דוקו ובעיקר את ארלינג הולאנד. השניים, כמו גם קווין דה בראונה, לא השתתפו גם באימום המסכם ולמעשה לא ייקחו חלק באליפות העולם לקבוצות, בספק גדול אם יהיו כשירים למשחק הליגה הבא של הקבוצה ביום רביעי נגד אברטון.

התקשורת האנגלית דיי מזלזלת בפלומיננזה, היא אפילו תוארה כ"קבוצה שמורכבת משחקנים ותיקים ומנוסים לכאלה שהם צעירים וחסרי ניסיון", אבל במסיבת העיתונאים לקראת המשחק פפ גווארדיולה דיבר אחרת לגמרי: "אני יודע עד כמה פלומיננזה קבוצה מוכשרת ועד כמה האליפות הזו חשובה לקבוצות הדרום אמריקאיות. פלומיננזה בדרך לזכייה בליברטדורס ניצחה קבוצות מארגנטינה, קולומביה ואורוגוואי, כמובן שאני מכיר את השחקנים שלה ומכבד אותם מאוד. לא אתייחס למה שכותבים העיתונאים, זו קבוצה מצוינת שמשחקת בסגנון שאף פעם לא התמודדנו מולו. זה נכון שיש לפלומיננזה שישה או שבעה שחקנים מעל גיל 30, אבל זה רק אומר שהיא קבוצה מנוסה מאוד". גווארדיולה, יש לציין, זכה באליפות העולם לקבוצות פעמיים עם ברצלונה ובפעם האחרונה שלו עם באיירן מינכן ב-2013, מאז לא היה במעמד הנכסף.

פפ גווארדיולה, מנג'ר מנצ'סטר סיטי. רויטרס
תואר נוסף על הפרק. פפ גווארדיולה/רויטרס

קייל ווקר הוסיף לדברי מאמנו: "אנחנו מאוד רוצים לזכות באליפות העולם. אני לא יודע אם זה יהיה רגע השיא בקריירה שלי, כי זכינו בתארים מדהימים, אבל זה יהיה הדובדבן שבקצת. גיל זה רק מספר עבורי, אתם מכירים את מרסלו ויודעים שהוא אחד המגנים הכי טובים בהיסטוריה ושהוא בכושר טוב, אז השאלות האלה על פלומיננזה מאוד לא מכבדות".

פלומיננזה זכתה רק בחודש שעבר לראשונה בתולדותיה בגביע הליברטדורס מול בוקה ג'וניורס ובג'דה שבסעודיה חלפה בחצי הגמר על אל אהלי המצרית. בסגל של פרננדו דיניז, מאמן פלומיננזה וזמנית גם של נבחרת ברזיל, ישנם כאמור מרסלו בן ה-35, גאנסו בן ה-34, פליפה מלו בן ה-40, פאביו בן ה-43 עומד בין הקורות ובקישור ישנו גם אנדרה בן ה-22, שמבוקש על ידי ליברפול ומועדוני פאר נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully