וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי בכר וצוותו ייפגשו עם ראשי הכוכב האדום בנוגע לפיצוי הכספי

21.12.2023 / 15:51

המנהל המקצועי אמר שהמאמן המפוטר הגיע לסיכום סופי, אך בפועל עדיין צריכה להתקיים פגישה כדי לסגור את הנושא כשגם הצוות של בכר עדיין לא סגר את התנאים. מלבד הפיצוי, במועדון חייבים שכר של שניים עד שלושה חודשים לכל אחד מאנשי הצוות

תקציר: פרטיזן בלגרד - הכוכב האדום 1:2 (ביברס נאתכו כבש, משחקו האחרון של ברק בכר)/ספורט1

ראשי הכוכב האדום בלגרד ונציגי ברק בכר והצוות המקצועי שלו צפויים לערוך פגישות בימים הקרובים כדי להגיע למתווה הפיצויים הסופי לאחר הפיטורים של המאמן. בכוכב האדום יצאו בהצהרות פומביות בנוגע למתווה הפיצויים של המאמן לפיו בכר יקבל משכורת כל עוד לא יאמן קבוצה אחרת אך ויתר על האפשרות לקבל את כל הכסף במכה עם פיטוריו כפי שמגיע לו על פי החוזה. למרות ההצהרה, לוואלה! ספורט נודע שבפועל עדיין צריך לסגור קצוות אחרונים בכל הנוגע למתווה הסופי ועדיין לא הושגו הסכמות סופיות בנוגע לכך.

בנוסף לבכר ישנו כאמור הצוות שכולל את עוזר המאמן גיא צרפתי, מאמן השוערים גיא ויזינגר ואנליסט המועדון אדם דיוויד. השלושה מחזיקים בחוזים לשנתיים גם כן וגם אל מול נציגיהם ייפגשו ראשי המועדון בנוגע לפיצוי שמגיע לצוות המקצועי. באופן טבעי הצוות של בכר לא יישאר בקבוצה.

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד עם מאמן השוערים גיא ויזינגר. הכוכב האדום בלגרד, אתר רשמי
עדיין אין סיכום. ויזינגר ובכר/אתר רשמי, הכוכב האדום בלגרד

אגב, מלבד הפיצוי שמגיע לבכר וצוותו, על פי גורמים בסרביה במועדון חייבים בין שתיים לשלוש משכורות לכל אחד מהצוות על הזמן בו עבדו ושימשו כמאמנים במועדון ונציגי הארבעה צפויים לסגור גם את נושא זה. הישראלי שכן יישאר בקבוצה לכל הפחות בטווח המיידי הוא עומרי גלזר שמחזיק בחוזה. גלזר רושם עד כה עונה מוצלחת מבחינתו ולא מן הנמנע שיימכר כבר בחלון ההעברות הקרוב אם אכן תגיע הצעה מרשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully