וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר ויתר על הכסף, השחקנים והתקשורת "חוגגים": "להתראות, 'סיר' בכר"

הכוכב האדום אישרה שהמאמן יעזוב ויקבל פיצוי מינימלי. אחרי בוריאן, עוד שחקן ש"נזרק" על ידי בכר עקץ ברשתות החברתיות, ובתקשורת הסרבים קוטלים ללא הרף: "המאמן הכי יקר - והכי גרוע"

תקציר: פרטיזן בלגרד - הכוכב האדום 1:2 (ביברס נאתכו כבש, משחקו האחרון של ברק בכר)/ספורט1

הכוכב האדום מאשרת: במסגרת השיחות להתרת חוזהו של ברק בכר, המאמן הסכים לוותר על מרבית הכסף שהובטח לו בחוזה המקורי. כזכור, בכר שחתם בקיץ האחרון על חוזה לשלוש שנים, אמור היה להרוויח שכר בסיס של כ-1.2 מיליון יורו לעונה, ובהתאם להסכם היה רשאי לדרוש את כל הכסף במקרה שיפוטר.

אלא שבסרביה מאשרים שבכר הגיע עם המועדון לפשרה במסגרתה יוותר על רוב הכסף, ויקבל פיצוי בגין חודש אחד בלבד של משכורת. כמו כן, הכוכב האדום תשלם חלק ממשכורתו מדי חודש בחודשו עד שימצא קבוצה חדשה.

המנהל הספורטיבי של המועדון זבזדן טרזיץ' יכנס מסיבת עיתונאים מיוחדת ב-14:00 שעון ישראל, בה הוא צפוי להודיע על סיום דרכו של בכר ועל מינויו של ולאדן מילוייביץ' כמחליפו. כצפוי, התקשורת הסרבית שכבר מזמן "סימנה" את בכר, "חוגגת" את פיטוריו של הישראלי והחל מאתמול בשעות הערב קוטלת אותו ללא הרף.

"המאמן הכי יקר בתולדות המועדון, וגם הכי גרוע. שלום ולא להתראות. פייק 'סיר' בכר", כתבו באתר "בליק". "סוף סוף, כפי שחזינו מראש עוד לפני תחילת העונה, בכר סיים את דרכו אחרי קדנציה הרת אסון במרקאנה. מהיום הראשון בבלגרד, בכר התנהל כמו מאמן בפרמיירליג, וניסה לחקות את אלכס פרגוסון כשיצר דיסטנס בינו לבין השחקנים ושלח את עוזריו כדי לתקשר עם כולם. הוא לקח את זה צעד אחד רחוק מדי, וכל העומס נפל על עוזריו. בסרביה זה פשוט לא יכול לעבוד".

מאמן הכוכב האדום בלגרד ברק בכר. רויטרס
"שלום ולא להתראות, 'סיר' בכר"/רויטרס
אלכס ויגו, שחקן הכוכב האדום בלגרד לשעבר, עוקץ את ברק בכר אחרי פיטוריו. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
אקס הכוכב האדום "חוגג" את פיטורי בכר/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

גם שחקנים לשעבר בכוכב האדום שמחו מפיטורי בכר. זה החל אתמול עם מילאן בוריאן, הקפטן שבכר "זרק" מהקבוצה בקיץ והחליף בעומרי גלזר, ונמשך עם אלכס ויגו, עוד שחקן של הקבוצה שנמחק על ידי בכר ואולץ לעזוב בגללו. ויגו העלה לרשתות החברתיות מסר שלא יכול להשתמע לשני פנים, עם תמונה שלו במדי הכוכב האדום, כשהוא קורץ למצלמה ונראה משועשע ומבודח.

בסרביה תוהים כעת מה יהיה יעדו הבא של בכר. "בישראל הוא עדיין מאמן אגדי, אבל מי ייקח אותו אחרי הכישלון החרוץ בתפקידו הראשון בחו"ל?", תהו באתר "טלגרף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully