וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנת יום ההולדת שריגשה את אמבפה: "לא אשכח את המשחק הזה"

ביום הולדתו ה-25, כוכב פ.ס.ז' זכה לשתף פעולה עם אחיו בן ה-16 לראשונה במשחק רשמי: "לא האמנתי שאחווה ערב כל כך מיוחד"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.12/ספורט1

ביום הולדתו ה-25, לעיני הוריו ובני משפחתו ביציעים, קיליאן אמבפה קיבל מתנת יום הולדת מרגשת. לקראת סיום המשחק מול מץ בו פ.ס.ז' ניצחה 1:3 בזכות צמד של קיליאן, אחיו איתן, רק בן 16, עלה לכר הדשא למשחק רשמי ראשון לצידו.

אמבפה הודה שהתרגש עד דמעות מהמחווה המיוחדת, וההזדמנות יוצאת הדופן לשתף פעולה עם אחיו הצעיר. "אני מאושר. זה היה רגע גדול עבור איתן, אבל רגע גדול אפילו יותר עבורי בתור אחיו הגדול. לא האמנתי שתהיה לי חוויה כל כך מיוחדת. הצמד שכבשתי היה חשוב, אבל הכי חשוב לי שאיתן נכנס. לא אשכח את המשחק הזה זמן רב", אמר בסיום.

לואיס אנריקה הסביר בסיום ששיתופו של האח הצעיר לבית אמבפה דווקא במשחק בו קיליאן מציין יום הולדת, היה לא יותר ממקרי. "אהבתי את היכולת של איתן באימונים האחרונים. תקופה ארוכה שאני עוקב אחריו, הוא שחקן מעניין מאוד שמסוגל לשחק בכמה עמדות. זה שהוא שיחק דווקא ביום ההולדת של קיליאן זה צירוף מקרים, אני בונה עליו להמשך העונה".

קיליאן אמבפה לצד אחיו איתן אמבפה. Jean Catuffe, GettyImages
רגע מרגש למשפחה. קיליאן ואיתן אמבפה יחד על כר הדשא/GettyImages, Jean Catuffe

המאמן נשאל פעם נוספת על יחסיו עם אמבפה, ועל שאלת העמדה בה הוא מציב אותו שעלתה לדיונים לאחרונה. "בכל מצב ועם כל מאמן, קיליאן יכבוש 50 שערים בעונה. לא חשוב מי עומד על הקווים בכלל", אמר לואיס אנריקה. "יש בינינו יחסים מצוינים מההתחלה. הוא רק בן 25, אבל כבר עכשיו מאוד בוגר לגילו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully