וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשש במכבי תל אביב: מעט זרים יחזרו למשחקי הליגה, אם בכלל

הצהובים יפעילו לחץ על השחקנים לשוב ארצה למשחקים נגד הפועל חיפה והפועל באר שבע, אבל פסימיים: לא רוצים לבלות את חג המולד בנפרד מהמשפחות. ווב מסמן מפתחות לכוכב האדום ב-21:05: "זה לא שונה מהמשחק נגד מבאסקוניה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.12/ספורט1

מכבי תל אביב תעלה הערב (חמישי, 21:05) לאלכסנדר ניקוליץ' הול בבלגרד למשחק סוריאליסטי למדי. מול יציעים ריקים היא תארח את הקבוצה שהאולם הזה שימש לה בית שנים ארוכות, הכוכב האדום בלגרד, ועל הקווים? האקס יאניס ספרופולוס שיפגוש את מכבי לראשונה מאז פוטר בפברואר 2022. הצהובים סיימו את המחזור ה-15 ביורוליג במקום החמישי והמעודד עם מאזן של תשעה ניצחונות מול שישה הפסדים, ורוצים להמשיך במומנטום אחרי הניצחון על באסקוניה.

בצוות המקצועי סיפרו אמש כי ההכנה לכוכב האדום דומה להכנה נגד הבאסקים, אבל לא בטוח שמה שהצליח נגד הספרדים יצליח גם הפעם. במכבי רוצים לראות לפחות אחד מבין ווייד בולדווין ולורנזו בראון חוזר ליכולתו הטובה, ומקווים להמשך מגמה חיובית גם בגזרת שחקני הפנים.

"בהגנה עלינו לדבוק בטקטיקה שלנו ובתכנית המשחק", הדגיש ג'יימס ווב, שתרם 17 נקודות ו-8 ריבאונדים בניצחון האחרון. "הם טובים מאוד בריבאונד התקפה ודחיפת הכדור קדימה להתקפות מעבר. אנחנו צריכים להגביל את זה, לקחת ריבאונד ולשחק את המשחק שלנו. עשינו את העבודה וככה אנחנו צריכים לעשות כל יום, המשחק הפעם לא שונה".

ווייד בולדווין מכבי תל אביב. Djorje Kostic, אתר רשמי
יתאושש? בולדווין/אתר רשמי, Djorje Kostic

ג'וש ניבו, שהוביל את מכבי עם 17 נקודות ו-11 ריבאונדים, הבהיר: "אנחנו צריכים לשכוח מהמשחק האחרון ולהתמקד בכוכב האדום. היה לי ערב טוב מול באסקוניה, אני משתדל להיות עקבי. התפקיד שלנו בקבוצה הוא לעשות את העבודה בריבאונד ולספק נוכחות פיזית, אנחנו צריכים להמשיך בזה".

בין האימון של הצהובים לזה של הכוכב האדום הגיע ספרופולוס, שנחשב לאחד המאמנים האהובים שהיו במכבי בשנים האחרונות, ועלה אל הפרקט. היווני התחבק ארוכות עם אנשי ההנהלה, מאמן הכושר רגב פנאן והמתאזרחים ג'ון דיברתולומאו וג'ייק כהן ששיחקו תחתיו. לאחר שיחה קצרה נפרדו הצדדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
לורנזו בראון לצד בונזי קולסון מכבי תל אביב. Djordje Kostic and Dragan Tesic, אתר רשמי
מי מהם יגיע ארצה? ווב, קולסון, בראון וניבו/אתר רשמי, Djordje Kostic and Dragan Tesic

מאחורי הקלעים מנהלת מכבי בשבוע האחרון מסע שכנוע שמטרתו הבאת השחקנים הזרים לשני משחקי הליגה שייערכו במוצאי שבת בהיכל מנורה נגד הפועל חיפה וביום שני נגד הפועל באר שבע. נכון לעכשיו ההערכה בקבוצה היא כי מספר מצומצם מאוד של זרים יחזור לישראל, כשקיים סיכוי גם לחזרה ללא הזרים. אחת הסיבות לחוסר ההיענות מצד הזרים היא העובדה שהמשחק נגד הפועל באר שבע מתוכנן להיערך בחג המולד, בשעה שמשפחות הזרים נמצאות רחוק מהם בבלגרד.

תרחיש בו אף זר לא יגיע לא יפתיע רבים בעולם הכדורסל. כבר בישיבת מנהלת הליגה שנערכה ביום חמישי שעבר, טען אחד מחברי הדירקטוריון שממידע שיש בידיו מכבי לא תופיע עם הזרים לשני המשחקים הללו, בדיון על חוסר הספורטיביות בליגה. במכבי הדגישו בימים האחרונים כי הם מקווים להביא מספר מכובד של שחקנים זרים, אך נכון לעכשיו קיימת בעיה וחוסר רצון של חלק משמעותי מהזרים לשוב ארצה. במשחק הליגה הראשון של הצהובים חזרו ארבעה משבעת הזרים, כששלושת הזרים שלא חזרו - לורנזו בראון, וויד בולדווין ובונזי קולסון - לא צפויים לעשות זאת גם הפעם, אך נראה שהפעם יצטרפו אליהם זרים נוספים.

במועדון הניחו לסיטואציה אחרי המשחק ביום שלישי נגד באסקוניה, אך צפויים להפעיל על הזרים לחץ מיד לאחר המשחק הערב על מנת להשיב כמה מהם למשחקים. במכבי חוששים כי אם ישובו עם סגל ישראלי, הם יסכנו את השחקנים בפציעות. ג'ון דיברתולומאו עדיין לא כשיר לחלוטין ואמור לשוב לפעילות בסוף השבוע וגם שחר דורון הצעיר שהתלבש ושיחק במשחק נגד בני הרצליה, סובל מפציעה שאמורה למנוע ממנו להיות בסגל.

במקביל שלחו במועדון אתמול הודעה למנויי הקבוצה עם המתווה לקראת המשחק הקרוב נגד הפועל חיפה, בו כל מנוי שמעוניין להגיע למשחק במוצאי שבת, מתבקש להירשם. כזכור, קצת פחות מ-5,000 אוהדים רשאים להיכנס לאולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully