וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתראה בעוד חודש: הפועל ירושלים תפגוש את טנריפה בטופ 16

21.12.2023 / 8:24

מחזיקת גביע המדינה טיילה לניצחון 68:97 על בנפיקה ליסבון במשחק לפרוטוקול. אלכסנדר דז'יקיץ': "הכל נראה טוב כשאתה קולע שלשות. בעונה שעברה ספגנו ביקורת, אבל הגענו לגמר עם שחקנים בינוניים ומאמן מתחת לממוצע"

תקציר: פנרבחצ'ה - טורק טלקום 71:99/ספורט1

המשחק האחרון של הפועל ירושלים בשלב הבתים של ליגת האלופות היה הקל והפשוט ביותר, כשהביסה אמש (רביעי) את בנפיקה ליסבון 68:97 בבלגרד. האדומים-שחורים ידעו מראש שהמקום הראשון מובטח להם, ואיתו מגיע הכרטיס לטופ 16, בעוד יריבתם הודחה עוד לפני מחזור הנעילה. כמו בעונה שעברה, מחזיקת גביע המדינה סיימה את השלב הראשון במאזן 1:5.

בשלב הבא תפגוש ירושלים את טנריפה, בשחזור חצי הגמר מאשתקד, ואליהן יצטרפו שתי עולות מסדרות הפלייאין: לייטובוס ריטאס וילנה או פריסטרי, וקרשיאקה או ריו בראוגן. המחזור הראשון ייערך רק בעוד חודש, ועד אז יצטרכו בקבוצה הישראלית למצוא דרך לתמרן בין המשחקים בליגת העל לבין העדפתם של לפחות חלק מהזרים לא לשהות כל הזמן בארץ.

אלכסנדר דז'יקיץ', מאמן הפועל ירושלים. ליגת האלופות בכדורסל, אתר רשמי
אלכסנדר דז'יקיץ', מאמן הפועל ירושלים/אתר רשמי, ליגת האלופות בכדורסל

"לפרקים שיחקנו ממש טוב, עד שהיו אי הבנות שמובילות לדברים לא טובים", סיכם המאמן אלכסנדר דז'יקיץ'. "אני יודע שניצחנו ב-29 הפרש, אבל אני במקצוע הזה מאז 1991 ולמדתי בדרך הקשה שחשבונות בכדורסל לא תמיד עובדים. אנחנו תמיד רוצים להגיע לזריקות פנויות, והכל נראה טוב כשאתה פוגע ב-13 מ-24 לשלוש, אבל היו לנו משחקים שבהם ניצחנו גם בלי לקלוע מבחוץ. בעונה שעברה מתחו עלינו ביקורת שאנחנו לא קולעים, והגענו לגמר עם שחקנים בינוניים ומאמן מתחת לממוצע".

הסרבי ניסה לחלק בצורה שווה ככל האפשר את דקות המשחק, ולאפשר לחלק מהשחקנים מנוחה רבה יותר. גבי צ'אצ'אשוילי לא שותף כלל, וליוואי רנדולף להט עם 29 נקודות ב-25 דקות. "נשארנו יחד עם כל מה שעברנו, והמשכנו לעבוד", סיכם הקפטן האמריקאי. "עמדנו במטרה שלנו, ואנחנו צריכים להמשיך לבנות את עצמנו לקראת השלב הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully