וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבן כנראה גמר את העונה, אשדוד תארח את סכנין ללא קהל

21.12.2023 / 13:15

הקשר ינותח בעקבות שבר בעצם הלחי, אחרי התנגשות במחמוד ג'אבר. ראש העיר החליט לסגור את אצטדיון הי"א במשחק הקרוב. אלי לוי לא מתחרט על ההרכב ההתקפי נגד מכבי חיפה

תקציר: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד 0:4/ספורט1

החשש של מ.ס אשדוד התאמת. אחרי צילום נוסף שערך היום (חמישי) ז'ורדן סבן, התברר שהוא ייאלץ לעבור ניתוח בעקבות שבר בעצם הלחי, מה שישבית אותו לתקופה ארוכה - ככל הנראה עד לסוף העונה הנוכחית.

הקשר האחורי הגיע אחרי חצות בתום ההפסד 4:0 למכבי חיפה לבית החולים אסף הרופא, שם עבר צילום רנטגן בו ראו סדקים בלסת. סבן התבקש לעבור גם צילום סיטי פנורמי שאחריו התברר סופית שהוא זקוק לניתוח והחלמה ממושכת.

סבן נפגע במשחק מהתנגשות ראשים עם קשר מכבי חיפה מחמוד ג'אבר. במאמצים רבים הצליח סבן לחזור לשחק אחרי טיפול שקיבל, אך כאמור קיבל את הבשורה המאכזבת היום.

בתוך כך מאמן הקבוצה אלי לוי, לא מתחרט שעלה אתמול בהרכב התקפי. המאמן הרגיש שאפשר לפגוע בחיפה שספגה לא מעט העונה ולכן פתח במערך ובהרכב התקפיים.

ז'ורדן סבן שחקן מ.ס. אשדוד מאוכזב. מאור אלקסלסי
ייעדר תקופה ארוכה. ז'ורדן סבן/מאור אלקסלסי

בנושא אחר, חשוב לא פחות, מ.ס. אשדוד הודיעה כי בכפוף להחלטת ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, לא תתאפשר כניסת קהל במשחק הביתי הקרוב נגד בני סכנין. "המועדון מייחל לחזרה מהירה לשגרה בטוחה, השבת החטופים והחלמה מהירה לכל הפצועים", נמסר בהודעת מ.ס. אשדוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully