וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש הצוות של באר שבע שהתעמת עם זהבי: "מתוך כבוד, לא אחשוף מה אמר"

הערה של איש המדיה לחלוץ מכבי תל אביב הציתה מהומה אחרי המשחק בטרנר. כעת הוא נחשף, ומבקר: "זהבי היה גיבור ילדות, הערצתי אותו בלי קשר להיכן שיחק. היום כל זה ירד ל-0, ואפילו מתחת"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 1:0/ספורט1

למרות הניצחון של מכבי תל אביב אמש (רביעי) בטרנר, ערן זהבי ירד מכר הדשא עצבני ונסער על השופט רועי ריינשרייבר, איתו יש לחלוץ היסטוריה ארוכה.

על פי עדי ראייה, זהבי ירד כעוס לכיוון חדרי ההלבשה, כשהוא דורש מאנשי מכבי תל אביב להתלונן ולהגיב לטעויות של השופט, שביטל פנדל ששרק לזכות הקבוצה בתוספת הזמן. מה שככל הנראה הוסיף שמן למדורה והצית מהומה של ממש הייתה הערה של איש צוות של הפועל באר שבע לעבר זהבי באיזור מנהרת השחקנים, הערה שאחריה התפתח עימות בין נציגים משתי הקבוצות.

בשעת לילה מאוחרת, אותו איש צוות "נחשף" בטוויטר וסיפר על התקרית מנקודת המבט שלו. "אני איש המדיה שרב עם זהבי", כתב מתן וייץ, שנושא בתפקיד רשמי בהפועל באר שבע. "א', טעיתי. אחרי משחק, שחקנים הם על דופק 7,000. זה בסדר להתלונן ולא הייתי צריך להגיב לו. ב', מתוך כבוד למקצוע שלי, לכדורגל הישראלי וגם למכבי תל אביב, אני לא אחשוף את הדברים שערן אמר לי. גם בהתחלה, וגם יותר מאוחר כשרציתי להתנצל על החלק שלי".

הציוצים של איש המדיה

ערן זהבי מכבי תל אביב לצד רועי ריינשרייבר שופט כדורגל. דני מרון
לא נרגע זמן רב אחרי השריקה. זהבי מתלונן לרייינשרייבר, אתמול/דני מרון

וייץ, שמתגורר בקיבוץ נחל עוז שפונה בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר, טוען שזהבי תקף אותו מילולית. "אני רק אגיד שערן זהבי הוא אדם שבאמת הערצתי, בלי קשר לקבוצות שהוא שיחק בהן בכלל. הערצתי אותו גם כספורטאי אבל עוד יותר כאישיות ווינרית. היום כל זה ירד ל-0 ואפילו מתחת לזה", כתב. "אני לא רוצה להפוך את זה עכשיו לריב של אוהדים, נטו לשתף כמה נפגעתי ממישהו שהיה סוג של גיבור ילדות בשבילי".

זהבי כידוע כבש את השער היחיד במשחק, שקבע 0:1 למכבי תל אביב. בתוספת הזמן הוא כבר התכונן לבעוט את הפנדל שנשרק אחרי שדור תורג'מן הוכשל ברחבה, בתקווה להשלים צמד, אבל כאמור ריינשרייבר מנע זאת ממנו אחרי שנקרא על ידי שופטי ה-VAR לשקול את הפסיקה בשנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully