וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משהו נפתח אצלו, ואצלה: דגו השתחרר, ומכבי חיפה בעקבותיו

21.12.2023 / 7:45

החילופים של המאמן נתנו את האות לבליץ מול אשדוד, ובמועדון מחמיאים: "יש לו תכונות קריטיות למאמן במכבי חיפה". חג'ג' וקנדיל הכניסו את הניצוץ, והציוות החדש בחוד שוב הוכיח את עצמו: "לא סתם מגיעים לכל כך הרבה מצבים". בלם יצורף בינואר?

תקציר: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד 0:4/ספורט1

מכבי חיפה מתחילה להתייצב. במועדון דיברו לאורך הימים האחרונים על הצורך בעקביות אחרי הניצחון המרשים בדרבי, ובמשחק אתמול (רביעי) מול מ.ס אשדוד הקבוצה שמרה על אותה יכולת, ורשמה ניצחון 0:4 משכנע.

הירוקים הציגו כדורגל טוב גם במחצית הראשונה אך שוב לא ניצלו מצבים רבים אליהם הגיעו. ביציעים כבר ראו איך תסריט המשחק מול בית"ר ירושלים חוזר על עצמו וחששו שהירוקים שוב לא מצליחים למצוא מי שיבקיע את השערים וינצל את המצבים הקורצים, אחרי שצ'ארון שרי, פרנזי פיירו ודין דוד רשמו החמצות ממצבים נוחים.

במחצית אמר דגו לשחקניו בחדר ההלבשה: "זה המשחק שאני רוצה לראות, תהיו סבלניים והגול יגיע". בסופו של דבר היו אלה דוד ופיירו שאיפסו כוונות וסיימו עם צמדים. "כשדין ופרנזי משחקים ביחד, יותר נוח גם להם וגם לקשרים", קבע אחד מחבריהם לקבוצה. "לא סתם אנחנו מגיעים להמון מצבים כששניהם על המגרש".

מי שעוד זכו למחמאות גדולות היו רמי גרשון, עילי פיינגולד ומחמוד ג'אבר. בחיפה חששו תחילה להציב את ג'אבר כקשר אחורי יחידי לצד שרי וליאור רפאלוב, אך הוא מוכיח כבר משחק שני ברציפות שהוא עושה את התפקיד בצורה טובה מאוד. גרשון שסובל מלא מעט עומסים, עשוי לרדת לספסל מול הפועל חדרה, אך זה ייקבע רק לאחר שיחה איתו. בקבוצה שוב החמיאו לו על יכולתו ועל השקט שתרם להגנה. בחיפה מרוצים מאוד כמובן גם מהכניסה של פיינגולד לעניינים.

שחקני מכבי חיפה חוגגים, עבדולאי סק במרכז. מאור אלקסלסי
זהירות: זה מתחיל להתחבר. מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

הרבה ביקורות נשמעו במהלך העונה על מסאי דגו. ההשוואות לקודמו בתפקיד ברק בכר גרמו לדגו לספוג ביקורות קשות, אבל מאז המשחק מול פנאתינייקוס עושה רושם שמשהו השתחרר גם אצל המאמן. אתמול דגו הבין שלמרות היכולת הטובה משהו חסר - וביצע חילוף כפול שניצח עבורו את המשחק. "צריך להבין שעד לאחרונה לא התאמנו ביחד במשך תקופה ארוכה ובגלל זה היה קשה להניע אחרי שחזרנו מהפגרה. עכשיו אנחנו מתאמנים טוב וכל יום החיבור של כולנו משתפר", אמר אחד השחקנים.

דגו הכניס את עילאי חג'ג' ומאור קנדיל והשניים היו המצטיינים על המגרש בדקות ששיחקו. "הרבה דיברו על הצעירים שלנו. חג'ג' לא היה שם נוצץ כמו האחרים, אבל בסוף הוא מוכיח שהוא לא נופל מאף אחד. שהוא גם בשל יותר מרוב הצעירים", אמרו במועדון. "קנדיל גם כן ספג לא מעט ביקורות, אבל כשהוא נכנס במשחקים האחרונים הוא נראה טוב מאוד".

בחיפה משוכנעים שככל שהעונה תתקדם, גם דגו ימשיך לצבור ביטחון. "היתרון של מסאי זה שהוא לא מקובע", מסבירים במועדון, "הוא יודע להיות גמיש לפני משחקים וגם בניהול המשחק שלו. זה דבר קריטי למאמן מכבי חיפה".

במועדון החמיאו למאמן גם על הביטחון שהוא משרה בפרנזי פיירו. אמש שוב החלוץ החמיץ פעמים רבות אך בסופו של דבר הצליח לסיים עם צמד ומאזנו כבר עומד על שישה שערים העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

במועדון יתחילו להתכונן להפועל חדרה כשברקע הרצון להתחזק בחלון ההעברות. קני סייף יצטרף מיידית לאימונים ואף נכח במשחק אתמול. משחק הבכורה שלו יהיה מול מכבי תל אביב, מיד עם פתיחת חלון ההעברות. בנוסף לסייף בקבוצה רוצים לראות את גדי קינדה מגיע וכמו כן מחפשים שחקן נוסף לקישור. לא מעט גורמים בקבוצה משוכנעים שצריך לצרף גם בלם וזאת בייחוד לאור ההערכות שעבדולאי סק יוזמן לסגל נבחרת סנגל לאליפות אפריקה וייעדר מספר שבועות.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully